ماجرای بالا آمدن نفت در سروستان چیست ؛ ملت ایران روی گنج خوابیده اند!

فیلم منتشر شده از بالا آمدن نفت در سروستان استان فارس بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است و با واکنش های فراوانی روبه رو شد.

در شهرستان سروستان در استان فارس در یکی ار رودخانه های خشک شده مایع سیاه رنگی شبیه به نفت پخش شده است! در ادامه با خبر ماجرای بالا آمدن نفت در سروستان همراه فیگار بمانید.

بالا آمدن نفت در سروستان

نفت سروستان

بالا آمدن نفت در سروستان
بالا آمدن نفت در شهرستان سروستان, نفت سروستان, ماجرای بالا آمدن نفت در سروستان

بالا آمدن نفت در شهرستان سروستان

کاربران فضای مجازی گفته اند «ملت ایران روی گنج خوابیده اند» و برخی از آنها مدعی خروش نفت بدون استخراج از زیر زمین شده اند اما بررسی ها نشان می دهد با توجه به بهره برداری از نفت سروستان «شکستی لوله انتقال» علت اصلی وقوع این رویداد بوده است. در پی انتشار فیلم رودخانه‌ای خشک شده در سروستان شیراز مایع سیاه رنگی شبیه به نفت در آنجا جاری شده است.

 

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بالا آمدن نفت در سروستان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *