امکان ثبت‌نام در سامانه ملی مودیان مالیاتی فراهم شد + لینک ثبت نام

سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: امکان عضویت مودیان در سامانه ملی مودیان مالیاتی در اجرای «قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان» فراهم شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مزایای راه‌اندازی سامانه مؤدیان مالیاتی را برشمرد. در ادامه با خبر ثبت نام مودیان مالیاتی همراه فیگار بمانید.

سامانه ملی مودیان مالیاتی

سامانه مودیان مالیاتی

سامانه ملی مودیان مالیاتی
ورود به سامانه ملی مودیان مالیاتی, سامانه مودیان مالیاتی, ثبت نام مودیان مالیاتی

ورود به سامانه ملی مودیان مالیاتی

سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: هم‌زمان با روز هوشمندسازی در هفته فرهنگ مالیاتی، امکان عضویت مودیان در «سامانه ملی مودیان مالیاتی» در اجرای «قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان» فراهم شده است.

جهت عضویت در این سامانه و ایجاد کارپوشه اختصاصی به نام خود، با مراجعه به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس my.tax.gov.ir و انتخاب گزینه «عضویت در سامانه مؤدیان و ایجاد کارپوشه»، مشخصات کاربری ورود به کارپوشه را از طریق پیامک دریافت کنند.

در حال حاضر عضویت در «سامانه ملی مودیان» برای مودیان علاقه‌مند اختیاری است و در ماه‌های آینده حسب فراخوان‌های اعلامی سازمان امور مالیاتی کشور، مؤدیان مشمول مکلف به عضویت در این سامانه خواهند بود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سامانه ملی مودیان مالیاتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *