ماجرای مشاجره مسافران با رئیس قطار مشهد ‌به اهواز ‌چه بود؟ + فیلم

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد اعتراض مسافران قطار مسافربری مشهد به اهواز نسبت به مشکلات موجود با واکنش تند پلیس مواجه شد.

مدیرکل راه آهن لرستان به مشاجره تعدادی از مسافران قطار مشهد – اهواز در ایستگاه بیشه دورود واکنش نشان داد. در ادامه با خبر درگیری قطار مشهد به اهواز همراه فیگار بمانید.

قطار مسافربری مشهد به اهواز

درگیری قطار مشهد اهواز

قطار مسافربری مشهد به اهواز
درگیری در قطار مشهد اهواز, درگیری قطار مشهد اهواز, درگیری قطار مشهد به اهواز

درگیری در قطار مشهد اهواز

فیلمی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه در قطار مسافربری مشهد به اهواز در روز سه‌شنبه مشکلاتی پیش آمد و کولر این قطار دچار مشکل شده و از کار افتاد که به خاطر گرمی هوا با اعتراض مسافران همراه بود.

فخرالدین پیروزفر مدیرکل راه آهن لرستان گفت: در ایستگاه دورود مولد برق قطار مشهد – اهواز تعویض و مشکل برطرف می‌شود، ولی بعد از رفع مشکل علی‌رغم عذرخواهی رئیس قطار اعتراض مسافران ادامه پیدا می‌کند و به دلیل بالا گرفتن مشاجره لفظی میان عده‌ای از مسافران و رئیس قطار در ایستگاه بیشه قطار نیم ساعت توقف داشته که با حضور ماموران پلیس، جو آرام و قطار به مسیر خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قطار مسافربری مشهد به اهواز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *