تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها منتشر شد ؛ ظهور تاریکی در سرزمین میانه ارباب حلقه ها

تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها ( The Lord of the Rings: The Rings of Power ) منتشر شده که نبرد با سائورون را در این فیلم نشان می‌دهد.

آمازون تریلر جدید و بلندی از سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power را منتشر کرده که حاوی تصاویر هیجان‌انگیز بسیاری است. در ادامه با خبر تریلر سریال ارباب حلقه ها 2022 همراه فیگار بمانید.

تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها

تریلر جدید فیلم ارباب حلقه ها

تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها
تریلر فیلم ارباب حلقه ها, تریلر جدید ارباب حلقه ها

تریلر جدید ارباب حلقه ها

پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام سرویس آنلاین آمازون تریلری تازه برای سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. این تریلر درواقع تریلر رسمی، بلند و جدید این سریال است که در آن شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات سریال ارباب حلقه ها هستیم.

تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها
تریلر جدید فیلم ارباب حلقه ها, تریلر سریال ارباب حلقه ها 2022

هرچند اولین تریلر سریال ارباب حلقه‌ها اواخر سال گذشته و در جریان مسابقه سوپر بول منتشر شده بود، اکنون آمازون تیزر جدیدی منتشر کرده که از آن به عنوان «تیزر اصلی» یاد کرده است. در تریلر جدیدی از این سریال که هزاران سال قبل از فیلم‌های اصلی را روایت می‌کند، گالادریل جوان‌تر احساس می‌کند که شر در سرزمین میانه نفوذ کرده است.

تریلر منتشر شده برای سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» صحنه‌هایی از کاراکترهای مختلف همچون انسان‌ها، الف‌ها، دورف‌ها و هارفوت‌ها را به تصویر می‌کشد. داستان حلقه‌های قدرت که داستان ان در «دوران دوم» سرزمین میانه روایت می‌شود، هزاران سال قبل از رویداد‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت را شرح می‌دهد.

تریلر فیلم ارباب حلقه ها


بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *