فیلم کوتاه سیبه‌ر در ششمین دوره جشنواره فیلم فیکنوای اسپانیا

فیلم کوتاه سیبه‌ر در ششمین دوره جشنواره فیلم فیکنوای اسپانیا حضور پیدا می‌کند.

سیبه‌ر اینبار در اسپانیا اکران و در ادامه به رقابت خود ادامه می‌دهد تا یکی از عناوینی باشد که شانس جایزه گرفتن را در نظر بگیرد. فیلم کوتاه سیبه‌ر در ششمین حضور بین‌المللی خود اینبار موفق شد برای رقابت در ششمین دوره جشنواره فیلم فیکنوای اسپانیا انتخاب شود.

فیلم کوتاه سیبه‌ر در ششمین دوره جشنواره فیلم فیکنوای اسپانیا

به گزارش از روابط عمومی فیلم سیبه‌ر سایت جشنواره فیکنوای اسپانیا با اعلام اسامی صد فیلم انتخاب شده از سه هزار فیلمی که از سراسر جهان برای این‌ جشنواره ارسال شده بود، نام مجید درویش نژاد کارگردان ارومیه‌ای نیز در لیست بوده است.

شما همراهان و علاقه‌مندان به فیلم‌های کوتاه علی‌الخصوص فیلم کوتاه سیبر می‌توانید مقاله‌ها و اخبار مرتبط با این فیلم کوتاه را از طریق لینک‌های زیر در اختیار داشته باشید:

بیشتر بخوانید:

مشخصات فیلم

  • نویسنده و کارگردان: مجید درویش نژاد
  • تهیه کننده: حکمت سلیمانی
  • بازیگران: شبنم یوسفی، حبیب فرهمند، اسلام آلوسی و کاملیا شاهین
  • سال تولید: ۱۴۰۰
  • فستیوال: حضور در جشنواره های بین‌المللی ( روسیه، دهوک، هامبورگ آلمان)

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم کوتاه سیبه‌ر در ششمین دوره جشنواره فیلم فیکنوای اسپانیا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *