افشای رابطه جنسی پدر ایلان ماسک ؛ او از دخترش صاحب فرزند شد!

 بچه دار شدن پدر ایلان ماسک از دخترش و فاش شدن رابطه جنسی پس از بارداری به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در اینستاگرام تبدیل شده است.

ایلان به طور رسمی در مورد آخرین فرزند پدرش اظهار نظری نکرده است. آن دو هنوز هم رابطه خوبی با هم ندارند و ایلان، پدرش را انسانی وحشتناک توصیف می کند. در ادامه با خبر ارول ماسک پدر ایلان ماسک همراه فیگار بمانید.

پدر ایلان ماسک

بچه پدر ایلان ماسک

پدر ایلان ماسک
بچه دار شدن پدر ایلان ماسک, ارول ماسک, ارول پدر ایلان ماسک

پدر ایلان ماسک دوباره پدر شد

پدر ایلان ماسک اعتراف کرده است که از دختر خوانده اش، جانا بزویدنهوت، صاحب فرزند دیگری شده است. ارول ماسک، ۷۶ سال سن دارد و در سال ۲۰۱۹ به همراه جانا ۳۵ ساله، برای دختر تازه واردشان، آغوش باز کردند.

پدر ایلان ماسک
فرزند دوم ارول, پدر ایلان ماسک دوباره پدر شد, بچه پدر ایلان ماسک

ارول پدر ایلان ماسک اعتراف کرده که حاملگی جانا برنامه ریزی شده نبوده و آنها به دلیل اختلاف سنی ۴۱ ساله شان دیگر با هم زندگی نمی کنند. خبر فرزند دوم ارول فقط یک هفته پس از اینکه معلوم شد ایلان با یکی از مدیران شرکت هوش مصنوعی خود صاحب دو فرزند شده است، منتشر شد.

پدر ایلان ماسک، یک مهندس ثروتمند، اهل آفریقای جنوبی است و در سال ۱۹۷۰ با مایه هالدمن ازدواج کرد و از او صاحب سه فرزند: ایلان، کیمبال و توسکا شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پدر ایلان ماسک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *