برنز علیرضا سرلک در تونس ؛ برنز علیرضا سرلک در رقابت‌های بین المللی کشتی تونس

برنز علیرضا سرلک در تونس . برنز علیرضا سرلک در رقابت‌های بین المللی کشتی تونس. در ادامه مطلب علیرضا سرلک تونس همراه فیگار باشید.

سرلک در ادامه با نتیجه ۴ بر یک اودیت را شکست داد تا راهی نیمه‌نهایی شود. وی در این مرحله مقابل توماس گیلمان دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک خواهد رفت.

برنز علیرضا سرلک در تونس

برنز علیرضا سرلک در رقابت‌های بین المللی کشتی تونس

برنز علیرضا سرلک, علیرضا سرلک تونس
برنز علیرضا سرلک, علیرضا سرلک تونس

با برگزاری مسابقه بین‌المللی کشتی آزاد در تونس ترکیب تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی کامل شد. کادر فنی کشتی آزاد با اعزام ۵ کشتی‌گیر به مسابقات رنکینگ‌دار تونس چرخه انتخابی را در ۲ وزن در دستور کار قرار داد که علیرضا سرلک در ۵۷ کیلو و محمد نخودی در ۷۹ کیلوگرم با رسیدن به نیمه‌نهایی و جایگاهی بالاتر از رقیبان خود صاحب دوبنده ملی در مسابقات جهانی صربستان شدند.

بیشتر بخوانید:

برنز علیرضا سرلک در تونس

برنز علیرضا سرلک, علیرضا سرلک تونس
برنز علیرضا سرلک, علیرضا سرلک تونس

در وزن 57 کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره‌ای و با حضور 6 کشتی گیر در 2 گروه 3 نفره برگزار شد، احمد محمدنژادجوان و علیرضا سرلک به همراه اودیت از هند به مصاف هم رفتند که دیدار بین نمایندگان کشورمان با نتیجه 2 بر صفر به نفع سرلک پایان یافت. در دیدار بعد جوان با نتیجه 11 بر 6 مغلوب اودیت از هند شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برنز علیرضا سرلک در تونس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *