میرسالاری اهواز ؛ قاتل 25 ساله با نقشه خرید سانتافه او را کشت

میرسالاری اهواز . قتل کارمند حراست نفت در اهواز. قاتل 25 ساله با نقشه خرید سانتافه او را کشت. در ادامه مطلب اهواز میرسالاری همراه فیگار باشید.

سید جعفر میرسالاری کارمند حراست نفت است مرحوم بعد از اینکه ماشین سانتافه را در برنامه دیوار می گذارد فرد قاتل با ایشان تماس می گیرد قربانی به محل خریدار می رود ودیگه خبری از ایشان‌ نمی شود.

میرسالاری اهواز

قاتل 25 ساله با نقشه خرید سانتافه او را کشت

قتل کارمند حراست نفت در اهواز, اهواز میرسالاری
قتل کارمند حراست نفت در اهواز, اهواز میرسالاری

بررسی ها نشان می دهد قاتل یا قاتلان پس از قتل جسد مقتول را آتش زده اند و در بیابان های اطرف رها کرده و خودرو وی را به سرقت برده اند. مظنونان این حادثه توسط پلیس آگاهی استان خوزستان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد. اقدامات شناسایی و تعیین هویت جسد و سایر اقدامات پلیسی انجام شد و پیگیری موضوع به صورت جد در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

میرسالاری اهواز

قتل کارمند حراست نفت در اهواز, اهواز میرسالاری
قتل کارمند حراست نفت در اهواز, اهواز میرسالاری

خانواده اش دیروز عصر به پلیس اطلاع دادند و پلیس هم به سرعت رد ماشین را میزند که متوجه حضور خودرو در تهران می شوند و قاتل امروز صبح به اهواز برمی گردد. متهم جوان ۲۵ساله و سابقه دار بود ، اول به دروغ گفت سید قصد داشت به خارج از کشور برود و به تهران بردمش ، کارآگاهان پلیس حرف های متهم را رد می کنند. در هر صورت پلیس آگاهی ظهر امروز نیابت گرفتند که بروند تهران که اگر سید را گروگان گرفتند نجاتش بدهند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار میرسالاری اهواز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “میرسالاری اهواز ؛ قاتل 25 ساله با نقشه خرید سانتافه او را کشت

  1. لعنت بر این قاتل ملعون بی رحم خاک برسر نفهمش بکنند اینو باید وسط شهر دار بزنن تا درس عبرتی بشه برای دزدها و قاتلها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *