اشک های مجتبی جباری ؛ غافلگیری میثاقی از بغض های مجتبی جباری برای وریا

اشک های مجتبی جباری در برنامه زنده. غافلگیری میثاقی از بغض های مجتبی جباری برای وریا. در ادامه مطلب مجتبی جباری اشک همراه فیگار باشید.

مجتبی جباری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می‌کنم حرف‌های وریا غفوری، حرف مردم است و حمایت‌های مردم را از این حرف‌ها در توئیتر و فضاهای مجازی می‌بینیم.

اشک های مجتبی جباری

غافلگیری میثاقی از بغض های مجتبی جباری برای وریا

بغض های مجتبی جباری برای وریا, مجتبی جباری اشک, مجتبی جباری
بغض های مجتبی جباری برای وریا, مجتبی جباری اشک, مجتبی جباری

ستاره سابق استقلال و تیم ملی شب گذشته در حاشیه مراسمی که در جزیره کیش برگزار می‌شد، صحبت‌های قابل تاملی در خصوص شرایط فدراسیون فوتبال، تیم ملی و البته نحوه رفتار باشگاه استقلال با کاپیتان خودش داشت. مجتبی جباری که به خاطر گزیده‌گویی و دوری همیشگی‌اش از مصاحبه‌کردن، اطلاع‌ از مواضعش به‌عنوان یکی از چهره‌های متفاوت فوتبال ایران برای فوتبال‌دوستان ایرانی جذاب بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه از نابسامانی فدراسیون به‌عنوان مهم‌ترین علت بروز حواشی پیرامون تیم ملی در روزهای اخیر نام می‌برد.

بیشتر بخوانید:

اشک های مجتبی جباری

کاپیتان سابق استقلال که عملکرد فوق‌العاده‌اش در دوران بازی در کنار روحیه خاص او در خارج از زمین محبوبیت کم‌نظیری در بین تماشاگران استقلال برای او به ارمغان آورده، در خصوص ساختار این باشگاه هم حرف‌های مهمی زد. جباری در برنامه تلویزیونی ورزش سه گفت: وریا غفوری حرف‌های دل مردم را می‌زند، وای به حال مجموعه ای که کاپیتان تیمش را کنار بگذارد. اصلا بحث فنی برای وریا غفوری نیست. اگر هم بحث فنی باشد، تا به حال می‌توانست در تیم‌های دیگر جذب شده باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اشک های مجتبی جباری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *