دنی آلوز در استقلال ؛ یک خبر عجیب دنی آلوز به استقلال می پیوندد یا پرسپولیس؟

دنی آلوز در استقلال . یک خبر عجیب دنی آلوز به استقلال می پیوندد یا پرسپولیس؟ در ادامه مطب استقلال دنی آلوز همراه فیگار باشید.

طبق قوانین فوتبال اسپانیا بازیکنان باید مبلغی را در قرارداد خود قید کنند به همین دلیل در قرارداد دنی‌الوز آمده که هفته ای یک یورو از باشگاه بارسلونا بگیرد. در واقع می‌توان گفت او کاملاً مجانی به تیم سابقش برگشته تا در یک شرایط سخت به این تیم کمک کند.

دنی آلوز در استقلال

یک خبر عجیب دنی آلوز به استقلال می پیوندد یا پرسپولیس؟

استقلال دنی آلوز
استقلال دنی آلوز

دنی آلوز که از سائوپائولو برزیل به بارسا برگشته، هنوز هم بازیکنی در سطح جهانی است، اما حداقل در آن لحظه به پول پشت کرد و ثابت کرد که بارسایی به تمام معناست! برخلاف بازیکنانی که به دروغ می گویند ما از بچگی پرسپولیسی یا استقلالی بودیم اما حاضر نیستند ۱۰۰ میلیون تن هم در قراردادی چند میلیاردی به باشگاه محبوبشان بدهند.

در همین استقلال و پرسپولیس بارها دیده ایم که بازیکنی با ادعای عشق و تعصب به تیمش برگشت و بیش از ۱۰ میلیارد تن دریافت کرد. !؟ آلوز نشان داد که عشق و علاقه به این معنا نیست که در کودکی پرسپولیسی یا استقلالی بودی، بلکه در عمل باید عشقت را به یک تیم ثابت کنی. هواداران بارسلونا مطمئنا این حرکت دنی آلوز را فراموش نخواهند کرد، بازیکنی که هنوز هم می تواند از نظر به تیمش کمک کند و مطمئنا تجربه ارزشمندی دارد.

بیشتر بخوانید:

دنی آلوز در استقلال

استقلال دنی آلوز
استقلال دنی آلوز

شایان ذکر‌ است که آلوز با کسب تعداد زیادی جام قهرمانی، پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ است و امیدوار است که در ترکیب تیم ملی برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار بگیرد. آلوز در ابتدای سال با حداقل دستمزد به بارسلونا بازگشت چراکه آبی‌اناری‌ها با مشکل مالی مواجه بودند اما او برای ماندن در نیوکمپ خواستار افزایش مبلغ قراردادش شده بود که باشگاه بارسلونا با این درخواست مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دنی آلوز در استقلال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *