تغییر چهره آتنه فقیه نصیری ؛ چهره آتنه نصیری بعد از بیماری همه را شوکه کرد + [عکس]

تغییر چهره آتنه فقیه نصیری . آتنه فقیه نصیری بیماری سختش را کنار گذاشت. جدیدترین عکس خانم بازیگر. در ادامه مطلب آتنه فقیه نصیری تغییر چهره همراه فیگار باشید.

آتنه فقیه‌نصیری (زاده ۲۳ آبان ۱۳۴۷) بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران است. وی در رشته زبان اسپانیایی در دانشگاه آزاد تحصیل کرد. فقیه نصیری با بازی در مجموعه «خاله سارا» و نیز مجموعه خانه سبز (در نقش لیلی) به شهرت رسید.

تغییر چهره آتنه فقیه نصیری

چهره آتنه فقیه نصیری بعد از بیماری همه را شوکه کرد + [عکس]

آتنه فقیه نصیری بیماری, آتنه فقیه نصیری تغییر چهره
آتنه فقیه نصیری بیماری, آتنه فقیه نصیری تغییر چهره

آتنه فقیه نصیری در فروردین ۱۳۹۸ در برنامهٔ اکسیر او اعلام کرد به ام‌ اس مبتلا شده‌است و به دلیل این بیماری از دنیا تلویزیون و سینما فاصله می گیرد. حالا او در سریال عقرب عاشق که بزودی پخش خواهد شد، ایفای نقش می کند. چهره آتنه فقیه نصیری پس از ابتلا به ام اس و بازگشت او به تلویزیون کاربران را شوکه کرد. بسیاری از کاربران فضای مجازی با کامنت های خود نسبت به ظاهر شاد و روحیه قوی این بازیگر اظهار خوشحالی کردند.

بیشتر بخوانید:

تغییر چهره آتنه فقیه نصیری

آتنه فقیه نصیری بیماری, آتنه فقیه نصیری تغییر چهره
آتنه فقیه نصیری بیماری, آتنه فقیه نصیری تغییر چهره

تازه ترین تصویر از آتنه فقیه نصیری پس از چند سال دوری از سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است. وی در رشتهٔ زبان اسپانیایی در دانشگاه آزاد تحصیل کرد. فقیه نصیری با بازی در مجموعهٔ «خاله سارا» و نیز مجموعهٔ خانه سبز (در نقش لیلی) به شهرت رسید. فریبرز عرب‌نیا، هنرپیشه ایرانی، همسر سابق او است. در فروردین ۱۳۹۸ در برنامهٔ اکسیر او اعلام کرد به ام‌ اس مبتلا شده‌است و به دلیل این بیماری از دنیا تلویزیون و سینما فاصله گرفت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تغییر چهره آتنه فقیه نصیری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *