دردسر جدید برای سام اصغری ؛ دردسر وحشتناک برای بریتنی و سام بعد از عروسی + [فیلم]

دردسر جدید برای سام اصغری . دردسر وحشتناک برای بریتنی و سام بعد از عروسی. در ادامه مطلب سام اصغری دردسر جدید همراه فیگار باشید.

رابطه بریتنی اسپیرز با پسرانش پس از ازدواج با سام اصغری به شدت تغییر کرده است.

دردسر جدید برای سام اصغری

دردسر وحشتناک برای بریتنی و سام بعد از عروسی + [فیلم]

سام اصغری دردسر جدید, سام اصغری
سام اصغری دردسر جدید, سام اصغری

جیمی اسپیرز، پدر ۶۹ساله بریتنی، ستاره موسیقی پاپ آمریکایی، دخترش را متهم به آبروریزی و شوراندن مردم در فضای مجازی علیه او کرد. جیمی اسپیرز از دخترش می‌خواهد در مورد ادعاهایی که در اینستاگرام در باره او مطرح کرده است، پاسخگو باشد. بسیاری از طرفداران تعجب کرده اند که چقدر رابطه بریتنی اسپیرز با پسرهایش، شان و جیدن، از زمان آزادی او از قیومیت پدرش تغییر کرده و بهتر شده است.

حالا، به همان اندازه همان طرفداران تعجب می کنند که چقدر رابطه آنها بعد از ازدواج او با سام اصغری دوباره تغییر کرده و حتی از قبل هم بهتر شده است! مجله هالیوود لایف نوشت: «رابطه بریتنی و پسرهایش حالا “قویتر از همیشه” است.» بریتنی اکنون در یک محله در کالاباساس با پسرانش زندگی می کند. آنها اغلب در خانه او هستند. پسرها در استخر مادرشان شنا می کنند و دوست دارند که مادرشان همیشه در دسترس آنها باشد.

بیشتر بخوانید:

دردسر جدید برای سام اصغری

سام اصغری دردسر جدید, سام اصغری
سام اصغری دردسر جدید, سام اصغری

 

بریتنی اسپیرز دوست دارد برای پسرانش وقت بگذارد. به همین دلیل برایش مهم بود که این عمارت را برای زندگی جدیدش در کنار سام اصغری انتخاب کند. پسرها می دانند که خانه مادرشان مثل خانه خودشان است. آنها هر کدام اتاق خواب اختصاصی خود را در آنجا دارند تا فضای ویژه خود را داشته باشند و احساس کنند که در خانه خودشان هستند.

بریتنی از آنها می خواست همان طور که به خانه پدرشان نگاه می کنند به خانه او نیز نگاه کنند. اسپیرز از دو پسرش به نام های شان ۱۶ ساله و جیدن ۱۵ ساله به همراه همسر سابقش کوین فدرلاین استقبال کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دردسر جدید برای سام اصغری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *