شکستن سد گوهر کوه خاش ؛ به علت سیل شدید در سیستان و بلوچستان + [فیلم وحشتناک]

شکستن سد گوهر کوه خاش به علت سیل شدید در سیستان و بلوچستان. در ادامه مطلب سد گوهر کوه خاش شکستن همراه فیگار باشید.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفتان گفت: خبر منتشر شده مبنی بر شکستن سد «گوهر کوه» تکذیب می شود.

شکستن سد گوهر کوه خاش

به علت سیل شدید در سیستان و بلوچستان + [فیلم وحشتناک]

سد گوهر کوه خاش شکستن
سد گوهر کوه خاش شکستن

جمشید هاشم زهی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: متأسفانه شایعه شکسته شدن سد گوهرکوه از شب گذشته در فضای مجازی منتشر شده است که به هیچ عنوان صحیح نیست. وی با اشاره به اینکه بارندگی‌های چند روز اخیر خساراتی به بخش‌های مختلف از جمله زیرساخت و کشاورزی وارد کرده است، افزود: اما خوشبختانه سد گوهر کوه نشکسته است.

بیشتر بخوانید:

 به علت سیل شدید در سیستان و بلوچستان + [فیلم وحشتناک]

برخی منابع خبری با انتشار یک ویدیو خبر از شکسته شدن سد گوهرکوه خاش در استان سیستان و بلوچستان دادند. ادعای شکستن سد گوهر کوه تاکنون از سوی منابع رسمی تایید نشده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شکستن سد گوهر کوه خاش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *