بازی دوستانه پرسپولیس سایپا ؛ پیروزی نزدیک پرسپولیس مقابل سایپا + [عکس]

بازی دوستانه پرسپولیس سایپا . پیروزی نزدیک پرسپولیس مقابل سایپا. در ادامه مطلب پرسپولیس سایپا بازی دوستانه همراه فیگار باشید.

تیم های پرسپولیس و سایپا امروز شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در یک بازی دوستانه در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید.

بازی دوستانه پرسپولیس سایپا

پیروزی نزدیک پرسپولیس مقابل سایپا + [عکس]

پرسپولیس سایپا بازی دوستانه
پرسپولیس سایپا بازی دوستانه

بازی دو تیم پرسپولیس و سایپا از ساعت ۱۹:۴۰ در ورزشگاه کاظمی آغاز شد و این مسابقه با درخشش مهدی عبدی و مهدی ترابی به سود سرخ‌ها پایان یافت. پیش از شروع بازی یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی با محمود فکری و سایر اعضای کادر فنی سایپا خوش و بش کردند. پرسپولیس در نیمه نخست سه موقعیت خوب گلزنی داشت که با بی‌دقتی از دست رفت و تک گل این نیمه روی یک کرنر و ضربه سر مجتبی ممشلی برای سایپا به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید:

بازی دوستانه پرسپولیس سایپا

پرسپولیس سایپا بازی دوستانه
پرسپولیس سایپا بازی دوستانه

در نیمه دوم پرسپولیس برای جبران سراپا حمله بود و در نهایت توانست به دو گل دست پیدا کند. در دقیقه ۵۵، بازیکن سایپا به دلیل تکل خشن روی بازیکن پرسپولیس از داور کارت قرمز مستقیم دریافت کرد اما با توافق تیم‌ها، سایپا مجددا با ۱۱ نفر به بازی ادامه داد. گل های این بازی را مجتبی ممشلی در دقیقه ۳۰ برای سایپا و مهدی ترابی در دقیقه ۶۰ و مهدی عبدی در دقیقه ۷۵ برای پرسپولیس به ثمر رساندند. پرسپولیس در نیمه اول سه موقعیت گلزنی داشت که با بی دقتی بازیکنان از دست رفت.

بیشتر بخوانبد:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازی دوستانه پرسپولیس سایپا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *