پرونده دیرین دیرین بسته شد ؛ خداحافظی محمدرضا علیمردانی با دیرین دیرین +[عکس]

پرونده دیرین دیرین بسته شد ؟ خداحافظی محمدرضا علیمردانی با دیرین دیرین. در ادامه مطلب تمام شدن دیرین دیرین همراه فیگار باشید.

درگذشتِ محمد ابوالحسنی گویی پرونده انیمیشن «دیرین دیرین» را آرام آرام بست؛ چرا که امروز علیمردانی هم با این اثر، خداحافظی کرد.

پرونده دیرین دیرین بسته شد

خداحافظی محمدرضا علیمردانی با دیرین دیرین +[عکس]

دیرین دیرین, تمام شدن دیرین دیرین, پایان دیرین دیرین
دیرین دیرین, تمام شدن دیرین دیرین, پایان دیرین دیرین

فروردین ماه سالِ گذشته بود که خالقِ انیمیشن «دیرین دیرین» بر اثر بیماری کرونا، دارفانی را وداع گفت؛ خبرهایی در همان روزهایِ رفتن این انیمیشن سازِ با سابقه به گوش می رسید که احتمالاً پرونده این انیمیشن، بسته شود. این اتفاق امروز با پیامِ اینستاگرامی محمدرضا علیمردانی گوینده و کارگردانش شدت بیشتری پیدا کرد. علی درخشی نوشت: به عنوان خالق دیرین دیرین امروز بعد از 8 سال به ناچار این پروژه را ترک می کنم اتفاقی که شاید می بایست زودتر رخ می داد.

بیشتر بخوانبد:

پرونده دیرین دیرین بسته شد

دیرین دیرین, تمام شدن دیرین دیرین, پایان دیرین دیرین
دیرین دیرین, تمام شدن دیرین دیرین, پایان دیرین دیرین

محمدرضا علیمردانی در واکنش به این خداحافظی نوشت: “علی جان تو ایده‌ها و تصاویرش را آفریدی من هم صداهایشان را… خدا قوت رفیق نابغه من. تو نباشی من هم نیستم. این هم اعلام رسمی بنده؛ خداحافظ “دیرین دیرین” و روح محمد ابوالحسنی شاد. با این تفاسیر به نظر می‌رسد پرونده «دیرین دیرین» هم به عنوان یک انیمیشنِ قدیمی بسته شود. مجموعه پویانمایی «دیرین دیرین» در سال 1394 این مجموعه ابتدا برای تلویزیون ساخته شد. این مجموعه به زبان طنز به مشکلات اقتصادی و اجتماعی می‌پرداخت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پرونده دیرین دیرین بسته شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *