روز و ساعت پخش سریال تاریخی رحیل از شبکه 3 با بازی زنده یاد حسام محمودی

برای اطلاع از روز و ساعت پخش سریال تاریخی رحیل با بازی مرحوم حسام محمودی و به کارگردانی مسعود آب‌پرور از شبکه 3 در ادامه مطلب همراه ما بمانید.

سریال تاریخی رحیل شبکه 3 به تهیه کنندگی رامین عباسی زاده و کارگردانی علی غفاری ساخته و آماده پخش است. حسام محمودی در سریال رحیل در روزهای آخر عمرش به ایفای نقش می‌پرداخت که نیمه ماند. اتمام آخرین نقش حسام محمودی با هوش مصنوعی صورت گرفت.

زمان پخش سریال رحیل

روز پخش سریال رحیل : از شنبه ۲۸ مرداد هرشب

ساعت پخش سریال رحیل : ساعت ۲۰:۳۰

بازپخش سریال رحیل از شبکه سه : ساعات  01:00 بامداد، 09:55 صبح و 14:05 روز بعد

روز و ساعت پخش سریال تاریخی رحیل

سریال تاریخی رحیل شبکه 3
سریال تاریخی رحیل شبکه 3, خلاصه داستان سریال رحیل

سریال رحیل به کارگردانی مسعود آب‌پرور و نویسندگی فرهاد نقدعلی ساخته شده است. رامین عباسی‌زاده تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده دارد که از شبکه سوم سیما بر روی آنتن می‌رود. قصه‌ای تاریخی است که در دوران قاجار و پهلوی می‌گذرد. قصه‌ای زنانه دارد و روایتگر داستان زندگی زنی به نام «مها» است.

خلاصه داستان سریال رحیل

«مها» یکی از درباریان قاجار است که هنگام سقوط حکومت قاجار، رهبری ندیمه‌های بی‌پناه را برعهده می‌گیرد و تلاش می‌کند همه‌ی آن‌ها را با خود متحد سازد تا یک تعزیه عاشورایی اجرا کنند. در این میان، آگاهی پسر صحاف‌باشی دربار از دسیسه‌ها و توطئه‌ها، از سرنوشت او و مها یک منظومه بلند می‌سازد. این سریال دو فصل دارد و هر فصل آن در 20 قسمت 45 دقیقه‌ای ساخته شده است.

بازیگران سریال رحیل

در این مجموعه ثریا قاسمی، حمیدرضا آذرنگ، اندیشه فولادوند، مریم کاویانی، زنده یاد حسام محمودی، کاظم هژیرآزاد، ابتسام بغلانی، نسیم ادبی، هومن برق‌نورد، کاظم هژیرآزاد، ریحانه رضی، علی عباسی‌زاده، معصومه عربی، ابتسام بغلانی، غزاله اکرمی، محسن امیری، ستاره دهقانی، هانیه غلامی، مهرداد نیکنام، محسن نقیبیان، شاهو رستمی و فتح‌الله طاهری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حسام محمودی در سریال رحیل
حسام محمودی در سریال رحیل, بازیگران سریال رحیل

زمان پخش سریال رحیل : احتمالا رحیل جایگزین سریال همه‌گیری شود و از هفته آینده روی آنتن برود.

روز پخش سریال رحیل : از شنبه ۲۸ مرداد هرشب

ساعت پخش سریال رحیل : ساعت ۲۰:۳۰

بازپخش سریال رحیل از شبکه سه : ساعات  01:00 بامداد، 09:55 صبح و 14:05 روز بعد

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *