اقتباس انیمه‌ای رمان Do-Over Damsel Conquers the Dragon Emperor

به تازگی اقتباس انیمه‌ای رمان Do-Over Damsel Conquers the Dragon Emperor تایید شد. در ادامه به انیمه Do-Over Damsel Conquers the Dragon Emperor می‌پردازیم.

کادوکاوا روز جمعه اعلام کرد که انیمه مجموعه لایت ناول The Do-Over Damsel Conques Dragon Emperor اثر ساراسا ناگاسه در دست ساخت دارد. تاریخ انتشار انیمه جدید Do-Over Damsel Conquers the Dragon Emperor هنوز مشخص نشده است.

اقتباس انیمه‌ای رمان Do-Over Damsel Conquers the Dragon Emperor

اقتباس انیمه‌ای رمان Do-Over Damsel Conquers the Dragon Emperor
لایت ناول The Do-Over Damsel Conques Dragon Emperor

ناگاسه در نوامبر 2019 شروع به پخش داستان در وب‌سایت Shōsetsuka ni Narō کرد. آخرین فصل در 26 آوریل منتشر شد. Kadokawa اولین جلد چاپی را با تصاویر فوجی در مارس 2020 منتشر کرد و جلد ششم در روز جمعه ارسال شد. Cross Infinite World اولین جلد رمان را به صورت دیجیتالی در 28 مارس منتشر کرد.

آنکو یوزو در ژوئیه 2020 یک اقتباس مانگایی از رمان‌های مجله Kadokawa’s Comp Ace راه‌اندازی کرد. کادوکاوا جلد چهارم مانگا را در دسامبر 2022 منتشر کرد. ین پرس مجوز مانگا را به زبان انگلیسی با عنوان The Second-Chance Noble Daughter Sets Out to Conquer the Dragon Emperor را صادر کرد و اولین جلد مانگا را در ماه اوت منتشر خواهد کرد.

انیمه Do-Over Damsel Conquers the Dragon Emperor

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *