تاریخ انتشار فیلم انیمه ای Kintarō Birth: The Mystery of Gegege

تاریخ انتشار فیلم انیمه ای Kintarō Birth: The Mystery of Gegege فاش شد. در ادامه به فیلم انیمه ای جدید Kintarō Birth: The Mystery of Gegege می‌پردازیم.

وب سایت رسمی پروژه جدید انیمه GeGeGe no Kitarō روز پنجشنبه فاش کرد که انیمیشن Kitarō Tanjō: Gegege no Nazo در 17 نوامبر در ژاپن اکران خواهد شد. این سایت همچنین تصویر زیر را برای انیمه رونمایی کرد.

تاریخ انتشار فیلم انیمه ای Kintarō Birth: The Mystery of Gegege

تاریخ انتشار فیلم انیمه ای Kintarō Birth: The Mystery of Gegege
فیلم Kintarō Birth: The Mystery of Gegege

گو کوگا کارگردانی این فیلم را در انیمیشن Toei بر عهده دارد و هیرویوکی یوشینو فیلمنامه آن را می‌نویسد. Touko Yatabe در حال طراحی شخصیت‌ها است. این فیلم بخشی از چهار «پروژه بزرگ» است که به مناسبت صدمین سالگرد تولد شیگرو میزوکی انجام می‌شود. میزوکی در سال 2015 در سن 93 سالگی درگذشت. پروژه دیگر یک انیمیشن جدید Akuma Kun است که در پاییز امسال در نتفلیکس نمایش داده می‌شود.

فیلم انیمه ای جدید Kintarō Birth: The Mystery of Gegege

آخرین انیمه GeGeGe no Kitarō – ششمین تجسم انیمیشن تلویزیونی – در آوریل 2018 به نمایش درآمد و جایگزین Dragon Ball Super در همان بازه زمانی شد. نمایش در مارس 2020 پس از 97 قسمت به پایان رسید. هر دو نقش‌های این فیلم را تکرار خواهند کرد، اگرچه نوزاوا به‌جای مداما اویاجی به عنوان «پدر کیتارو» شناخته می‌شود.

مانگای میزوکی که در سال 1959 با نام Hakaba Kitarō شروع شد، هفت سریال تلویزیونی (از جمله یک انیمه Hakaba Kitarō)، چندین فیلم انیمیشن و دو فیلم لایو اکشن تولید کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *