جزئیات انیمه My Happy Marriage شبکه نتفلیکس + تاریخ پخش

سرویس استریم نتفلیکس، ابتدای سال 2023، نوید یک انیمه جذاب را داده بود که چندی پیش، جزئیات انیمه My Happy Marriage را به انتشار رساند.

به گفته مدیر نتفلیکس، My Happy Marriage، جدیدترین انیمه‌ای که از این شبکه پخش خواهد شد، با هر سریال عاشقانه دیگری که امسال منتشر شد متفاوت است و با داستان صمیمانه خود قلب طرفداران را تسخیر می‌کند.

جزئیات انیمه My Happy Marriage شبکه نتفلیکس

انیمه جدید نتفلیکس My Happy Marriage

امسال سالی باورنکردنی برای طرفداران صنعت انیمه بوده. با نمایش‌ها و فصل‌های فوق‌العاده جدید که در پلتفرم‌های زیادی مانند نتفلیکس منتشر شده‌اند، و سریال My Happy Marriage نیز در حال حاضر ثابت کرده که برجسته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه در سال 2023 که قبل از مرگ باید ببینید

بهترین انیمه های سریالی تاریخ سینمای ژاپن + 2023 [تاریخ اکران، تریلر و نتفلیکس]

سال 2023 شاهد تجدید حیات ژانر انیمه‌های عاشقانه بود زیرا عناوین نامحتمل متعددی به موفقیت‌های بزرگی در بین طرفداران انیمه تبدیل شدند. تابستان امسال، My Happy Marriage علیرغم اینکه بسیار متفاوت از هر چیز دیگری بود که امسال منتشر شد، در چارت‌ها صعود کرد و طرفداران را در سراسر جهان جذب کرد.

جزئیات انیمه My Happy Marriage شبکه نتفلیکس
انیمه جدید نتفلیکس My Happy Marriage

اطلاعات تکمیلی انیمه جدید نتفلیکس

جزئیات انیمه My Happy Marriage شبکه نتفلیکس
جزئیات انیمه My Happy Marriage

My Happy Marriage در لیست انیمه‌های درخشان تابستان 2023 برجسته است و به همین دلیل می‌باشد که طرفداران زیادی به این سری جذب شده‌اند. این انیمه طرفداران را از اکشن و کمدی سال دور می‌کند و در عوض داستانی دلخراش را برای از دست دادن و عشق را روایت می‌کند که در ژاپنی خارق العاده از دوران میجی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ سینما از نگاه سایت فیگار + [2023]

My Happy Marriage ممکن است در نگاه اول غیرممکن به نظر برسد، اما تنها قسمت اول کافی است تا بینندگان را جذب کند و منتظر هر قسمت باشند تا بفهمند چه اتفاقی برای شخصیت اصلی دوست داشتنی خواهد افتاد. این سریال انیمه فصل برای طرفداران داستان‌های عاشقانه، فانتزی و تاریخی است. این انیمه، روز گذشته از شبکه نتفلیکس پخش شد.

My Happy Marriage قبل از این اقتباس، به عنوان یک مانگا و اکنون به عنوان یک انیمه شروع به کار کرد که محبوبیت این عنوان را از زمان انتشار اولین رمان در سال 2019 نشان می‌دهد. داستان فانتزی تاریخی میو سایموری، دختر جوانی را دنبال می‌کند که بدون موهبت ماوراءالطبیعی متولد شده است و پس از ازدواج مجدد، مرگ مادرش، توسط خانواده‌اش مورد آزار قرار می‌گیرد.

جزئیات تکمیلی انیمه ازدواج خوشحال من

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جزئیات انیمه My Happy Marriage چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *