تریلر انیمه Black Butler منتشر شد + تاریخ انتشار

تریلر و تاریخ انتشار جدیدترین انیمیشن اقتباسی از انیمه black butler به همراه رونمایی از کاراکترهای جدید در این انیمه، مشخص و منتشر شد.

Black Butler: Public School Arc، جدیدترین انیمیشن اقتباسی بر اساس مانگای ماوراءالطبیعی بلک باتلر است که اخیرا تریلر و کاراکترهای جدید آن منتشر شده‌اند. تاریخ انتشار انیمه Black Butler از 13 آوریل 2024 مصادف با 25 فروردین 1403 در ژاپن پخش خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انیمه Black Butler

کاراکترهای جدید این انیمه شامل: «ادگار ردموند» با صداپیشگی «توشیکی واتانابه»، «لارنس بلوور» با «صداپیشگی جونیا انوکی»، «هرمان گرین هیل» با صداپیشگی «شونسوکه تاکوچی» و «گریگوری ویولت» با صداپیشگی «تاتسومارو تاچیبانا» می‌شوند.

مانگای اصلی Black Butler اثر «یانا توبسو» از سال 2006 در مجله مانگا شونن GFantasy Square Enix به صورت سریالی منتشر شده و نسخه انگلیسی آن نیز در «ین پرس» موجود است. «کنجیرو اوکادا» کارگردانی فیلم Black Butler: Public School Arc را در استودیوی انیمیشن‌سازی «CloverWorks» بر عهده دارد، در حالی که «هیرویوکی یوشینو» ترکیب سریال و «یومی شیمیزو» طراحی شخصیت‌ها را انجام می‌دهند.

انیمه Black Butler

«ین پرس» پس از پخش تریلر انیمه Black Butler ، آن را چنین توصیف کرد:

در فاصله‌ی چند قدمی از لندن، عمارت ارلدوم برجسته به نام فانتومهایو قرار دارد که اربابش فردی به نام «شیل فانتومهایو» است. «ارل فانتومهایو» غول دنیای تجارت، خدمتکار وفادار ملکه ویکتوریا بوده و یک پسر دوازده ساله است. خوشبختانه، پیشخدمت وفادار او یعنی «سباستین»، همیشه در کنار او قرار دارد و آماده‌ی برآورده کردن خواسته‌های ارباب جوان است. عملاً کاری وجود ندارد که «سباستین» نتواند انجام دهد. در واقع، حتی ممکن است بگوییم «سباستین» آنقدر خوب است که طبیعی نیست؛ یا حداقل، او بیش از آن خوب است که یک انسان باید باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Black Butler چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: crunchyroll


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *