تریلر انیمه Look Back منتشر شد

مانگا تک جلدی Look Back، اثری از خالق مجموعه Chainsaw Man، یعنی تاتسوکی فوجیموتو است. حالا چندی پیش تریلر انیمه Look Back منتشر شد.

این مانگا به زودی به صورت انیمه‌ای سینمایی منتشر خواهد شد و استودیو Durian اولین تریلر این اثر را منتشر کرده است. «تاتسوکی فوجیموتو» با مجموعه مشهور خود یعنی Chainsaw Man توانسته در دنیای انیمه و مانگا شهرتی به دست آورد؛ اما فعالیت‌های او تنها به این مجموعه محدود نمی‌شود و او تاکنون آثار کوتاه متعددی را منتشر کرده است که داستان‌ها، شخصیت‌ها و فضاهای متفاوتی را به تصویر می‌کشند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمه Look Back منتشر شد

انیمه Look Back، یکی از این مانگاهای تک‌جلدی است که با استقبال مخاطبان همراه شده و به زودی به صورت انیمه سینمایی منتشر خواهد شد. تریلر Look Back منتشر شد و مشخص کرد که این انیمه در فصل تابستان امسال به نمایش در خواهد آمد.

تاریخ اکران انیمه سینمایی Look Back در تاریخ 28 ژوئن 2024 (8 تیر 1403) برای سینماهای ژاپن اعلام شده؛ اما هنوز تاریخ اکران در سایر کشورها مشخص نیست. Look Back در سال 2021 به عنوان یک مانگا تک جلدی از «تاتسوکی فوجیموتو» منتشر شد.

تریلر این اثر توسط استودیو Durian منتشر شد و در آن، علاوه بر نمایش کوتاهی از داستان و فضای انیمه، صداپیشه‌های شخصیت‌های اصلی توسط «یومی کاوای» و «میزوکی یوشیدا» ارائه شده است.

داستان انیمه سینمایی Look Back درباره‌ی دانش‌آموزی به نام «آیومو فوجینو» است که استعداد برجسته‌ای در خلق مانگا دارد. در حالی که «فوجینو» به دلیل مهارت‌های استثنایی خود مورد تحسین قرار می‌گیرد، دانش‌آموزی دیگر به نام «کیوموتو» شروع به انتشار مانگای خود می‌کند که برتری‌هایی نسبت به آثار «فوجینو» دارد. داستان این انیمه سینمایی، رقابت و تفاوت‌های شخصیتی بین این دو نفر را که تنها علاقه به کشیدن مانگا را مشترک دارند، به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این انیمه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *