تاریخ اکران جدید قسمت سینمایی انیمیشن Avatar: The Last Airbender

«پارامونت پیکچرز» اعلام کرده که تاریخ اکران دو انیمیشن Avatar: The Last Airbender و Transformers One تغییر خواهد کرد. این تغییرات به تاخیر انجامیده و اطلاعات جدید اعلام خواهد شد.

به تازگی، «پارامونت پیکچرز» اطلاعاتی درباره تغییرات تاریخ اکران دو انیمیشن آینده خود، یعنی آواتار و تبدیل‌شوندگان را منتشر کرده است. در ابتدا، اعلام شده بود که انیمیشن سینمایی Avatar در تاریخ 10 اکتبر 2025 (18 مهر 1404) اکران نخواهد شد و اکنون تاریخ اکران آن به تعویق افتاده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران جدید قسمت سینمایی انیمیشن Avatar: The Last Airbender

در انیمیشن سینمایی Avatar: The Last Airbender، «اریک نام» صداپیشگی «آنگ»، «دیو باتیستا» صداپیشگی شخصیت شرور و منفی، «دیان کوآن» صداپیشگی «توف»، «جسیکا ماتن» صداپیشگی «کاتارا» و «رومن زاراگوزا» صداپیشگی «سوکا» را بر عهده خواهند داشت.

انیمیشن Avatar: The Last Airbender

«لورن مونتگومری» به همراه «ویلیام ماتا» وظیفه کارگردانی Aang: The Last Airbender را بر اساس فیلمنامه‌ای از «کنث لین» بر عهده دارند. از طرف دیگر، «مایکل دانته» «دی‌مارتینو» و «برایان کونیتزکو»، خالقان این انیمیشن، به‌‎عنوان تهیه‌کننده اجرایی در قسمت‌های سینمایی انیمیشن آواتار نقش خواهند داشت.

انیمیشن سینمایی آواتار آخرین باد افزار برنامه‌ریزی شده که در تاریخ 20 ژانویه 2026 (30 دی 1404) اکران شود و به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاخیر در اکران قسمت سینمایی انیمیشن Avatar: The Last Airbender چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *