تریلر انیمه Konosuba: An Explosion on This Wonderful World [+عکس]

استودیو انیمه Konosuba: An Explosion on This Wonderful World یک تریلر جدید برای این انیمه منتشر کرده است. در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم.

Kadokawa اولین تریلر را از روز جمعه برای انیمه تلویزیونی نوشته ناتسومه آکاتسوکی و تصویرگر کورون میشیما، کونوسوبا: یک انفجار در این دنیای شگفت انگیز آغاز کرد! این تریلر کارکنان بیشتری را نشان می‌دهد. تاریخ انتشار انیمه Konosuba: An Explosion on This Wonderful World نیز در سال 2023 خواهد بود.

تریلر انیمه Konosuba: An Explosion on This Wonderful World

  • تاریخ انتشار انیمه Konosuba: An Explosion on This Wonderful World
تریلر انیمه Konosuba: An Explosion on This Wonderful World
تریلر انیمه Konosuba: An Explosion on This Wonderful World

این اسپین آف ری تاکاهاشی را به عنوان مگومی و آکی تویوساکی به عنوان یونیون برای صداپیشگی انتخاب شده‌اند.

یکی از کارکنان این انیمه درباره داستان Konosuba: An Explosion on This Wonderful World توییت کوچکی داشته است:

این اسپین آف درباره مگومی و قبیله جادویی کریمسون او خواهد بود و شخصیت اصلی آن مگومی است.

مدیر قبلی انیمه تاکاومی کاناساکی به عنوان مدیر ارشد انیمه در درایو فعالیت خواهد کرد. یوجیرو آبه این انیمه را کارگردانی می‌کند. Makoto Uezu دوباره مسئول ترکیب این انیمه است و Koichi Kikuta به عنوان طراح شخصیت بازمی‌گردد. Masato Kōda به عنوان آهنگساز موسیقی نیز بازمی‌گردد. همین کارکنان همچنین در سومین فصل انیمه تلویزیونی Konosuba اصلی کار خواهند کرد

شما می‌توانید پوستر این انیمه جدید را در ادامه مشاهده کنید:

تریلر انیمه Konosuba: An Explosion on This Wonderful World
تریلر انیمه Konosuba: An Explosion on This Wonderful World

نویسنده ناتسومه آکاتسوکی و تصویرگر Kurone Mishima’s این داستان را درباره کازوما، یک دانشجوی تنبل که در یک تصادف ترافیکی می‌میرد کرده‌اند که پس از مرگ با الهه آکوا ملاقات می‌کند. به او فرصتی داده می‌شود تا در دنیای خیالی تناسخ کند و می‌تواند یک چیز را با خود به این دنیا ببرد. هنگامی که او تصمیم به انتخاب Aqua می‌گیرد، هر دو به زندگی جدید خود منتقل می‌شوند.

این دو برای کسب درآمد کافی برای خرید غذا، سرپناه و لباس به کار می‌روند و در نهایت Megumin و Darkness را استخدام می‌کنند. اما آنها به سرعت یاد می‌گیرند که این دو به همان اندازه نیز بی‌فایده هستند.

اولین فصل اصلی این انیمه تلویزیونی در ژانویه سال 2016 به نمایش در آمد و فصل دوم در ژانویه 2017 به نمایش درآمد. Crunchyroll هر دو فصل را هنگام پخش در ژاپن پخش کرد. The Konosuba – نعمت خدا در این دنیای شگفت انگیز – افسانه فیلم انیمه کریمسون در آگوست 2019 در ژاپن افتتاح شد. رویدادهای Crunchyroll و Fathom این فیلم را در نوامبر 2019 در ایالات متحده به نمایش گذاشتند.

سری اصلی رمان با جلد هفدهم در ماه مه 2020 به پایان رسید. آکاتسوکی همچنین رمان‌های اسپین آف را نوشت و میشیما به عنوان تصویرگر برای اسپین آف خدمت کرد. Akatsuki رمان‌های اسپین آف را در سال 2014 راه اندازی کرد و این سری شامل سه رمان و دو رمان دنباله است.

ین پرس در حال انتشار رمان‌های اصلی Konosuba و همچنین ترجمه مانگا مانگایتو واتاری به زبان انگلیسی است. این شرکت همچنین در حال انتشار کونوسوبا: یک انفجار در این دنیای شگفت انگیز و اقتباس مانگا Kasumi Morino به زبان انگلیسی می‌باشد.

شما می‌توانید تریلر این انیمه را در ادامه مشاهده کنید:

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *