اجرای زیبای دختر ناصر عبداللهی [+فیلم لو رفته در صفحه بهنوش بختیاری]

اجرای زیبای دختر ناصر عبداللهی را به واسطه بهنوش بختیاری دیدیم و یادِ خواننده فقید یعنی آقای ناصر عبداللهی افتادیم. برای دیدن و شنیدن صدای دختر ناصر عبداللهی همراه ما باشید.

ناصر عبداللهی چهار برادر و یک خواهر دارد. ناصر در هیجده سالگی با «فهیمه غفوری» اهل بندرعباس که سه سال از خودش بزرگتر است ازدواج کرد و حاصل آن سه فرزند (دو پسر و یک دختر) به نام‌های نوید، نازنین و نامی است. نینا فرزند چهارم ناصر حاصل ازدواج او با فاطمه فهیمی است.

اجرای زیبای دختر ناصر عبداللهی

خوانندگی دختر ناصر عبداللهی

اجرای زیبای دختر ناصر عبداللهی
اجرای زیبای دختر ناصر عبداللهی

خودِ ناصر عبداللهی در تاریخ ۱۰ دی ۱۳۴۹ در محله سیدکامل شهر بندرعباس زاده شد. پدرش عبدالرحمن عبداللهی کارگر بازنشسته بود و مادرش مهرنگار بندری نیایی خانه‌دار است. از ۱۳ سالگی به موسیقی علاقه‌مند شد. فعالیت‌های هنری خود را از سال‌های نوجوانی در صدا و سیما و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان آغاز کرد.

او چهار برادر و یک خواهر دارد. ناصر در هیجده سالگی با «فهیمه غفوری» اهل بندرعباس که سه سال از خودش بزرگ‌تر است ازدواج کرد. حاصل آن سه فرزند (دو پسر و یک دختر) به نام‌های نوید، نازنین و نامی است. نینا فرزند چهارم ناصر حاصل ازدواج او با فاطمه فهیمی است. فرزند دختر او، نازنین الان نوازنده و خواننده سبک پاپ است. او با بازخوانی چند ترانه از پدرش شهرت پیدا کرده‌است.

خوانندگی دختر ناصر عبداللهی

خوانندگی دختر ناصر عبداللهی
صدای دختر ناصر عبداللهی

در تاریخ ۳ آذر ۱۳۸۵ خورشیدی ناصر عبداللهی به دلایل نامشخصی بی‌هوش شد. وی آن زمان در بندرعباس بود و سپس وی را برای درمان تخصصی به تهران منتقل کردند. عبداللهی پس از آنکه ۲۶ روز را در کما سپری کرد سرانجام در روز ۲۹ آذر و در ۳۵ سالگی در بیمارستان هاشمی‌نژاد تهران درگذشت. پیکر وی به زادگاهش در بندرعباس منتقل شد و در قطعه مفاخر آرامستان (بهشت زهرا) قدیم واقع در کیلومتر ۷ جاده بندرعباس به میناب به خاک سپرده شد. بیایید خوانندگی دختر ناصر عبداللهی را ببینیم و بشنویم.

بهنوش بختیاری با انتشار این ویدیو نوشت:

البته من نمیدونم واقعا ایشون دختر زنده یاد هستن یا خیر..!

صدای دختر ناصر عبداللهی

بیشتر بخوانید:


One thought on “اجرای زیبای دختر ناصر عبداللهی [+فیلم لو رفته در صفحه بهنوش بختیاری]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *