ویژوال جدید فصل دو انیمه Uzaki-chan Wants to Hang Out [+ تاریخ انتشار]

استودیو انیمه Uzaki-chan Wants to Hang Out به تازگی یک ویژوال جدید و اطلاعات بیشتر درباره فصل دوم منتشر کرده است. در ادامه با ما همراه باشید.

کارکنان انیمه تلویزیونی Uzaki-chan Wants to Hang Out مانگای (Uzaki-chan wa Asobitai) دومین تصویر کلیدی خود را برای فصل دوم انیمه در روز دوشنبه منتشر کرد. کارکنان این انیمه همچنین دو بازیگر دیگر، آهنگ تم پایانی و تاریخ انتشار این انیمه را منتشر کردند. تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Uzaki-chan Wants to Hang Out در 1 اکتبر خواهد بود.

ویژوال جدید فصل دو انیمه Uzaki-chan Wants to Hang Out

  • تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Uzaki-chan Wants to Hang Out
ویژوال جدید فصل دو انیمه Uzaki-chan Wants to Hang Out
ویژوال جدید فصل دو انیمه Uzaki-chan Wants to Hang Out

این انیمه در تاریخ 1 اکتبر در AT-X و ABC TV، 2 اکتبر در Tokyo MX و 3 اکتبر در TV Aichi و BS11 نمایش داده می شود. Anime Store  این انیمه را از اول اکتبر در ژاپن پخش خواهد کرد. Miki Itо̄، Tomokazu Sugita به بازیگران نقش والدین شینیچی می‌پیوندند. واحد VTuber MKLNtic تم پایانی این انیمه را انجام می‌دهد.

شما در ادامه می‌توانید پوستر فصل دوم انیمه Uzaki-chan Wants to Hang Out مشاهده کنید:

ویژوال جدید فصل دو انیمه Uzaki-chan Wants to Hang Out
ویژوال جدید فصل دو انیمه Uzaki-chan Wants to Hang Out

کارکنان فصل دوم انیمه Uzaki-chan Wants to Hang Out

بازیگران جدید اعلام شده فصل دوم انیمه Uzaki-chan Wants to Hang Out عبارتند از:

  • Miki Itо̄ در نقش هاروکو ساکورای، مادر شینیچی
  • توموکازو سوگیتا در نقش شیرو ساکورای، پدر شینیچی

بازیگران جدید این فصل که قبلا اعلام شده بودند عبارتند از:

  • سینا کاتو در نقش یاناگی، خواهر کوچک اوزاکی
  • هیدئو ایشیکاوا در نقش فوجیو، پدر اوزاکی

واحد خوانندگی مجازی YouTuber MKLNtic آهنگ پایانی “زندگی شاد” را اجرا خواهد کرد. کانو و اوزاکی چان (با صداپیشگی صداپیشه او نائومی اوزورا) برای اجرای آهنگ جدید با موضوع آغازین “جشن ایچیگرو ایچی” (جشن یک بار در زندگی) بازمی‌گردند.

یکی از کارگردانان قسمت اول، شینیچی فوکوموتو، اکنون دستیار کارگردان فصل دوم است. در فصل جدید، ماساهیکو سوزوکی و شینپی کویکاوا به عنوان کارگردانان اصلی انیمیشن به Manabu Kurihara می‌پیوندند. ساتوشی اوکوبو هم مدیر هنری جدید و هم هنرمند عرصه هنر است.

هاروکو نوبوری و یوسوکه یاماموتو به ترتیب هنرمندان کلیدی رنگ و مدیر فیلمبرداری جدید هستند. شرکت INCS toenter توسط zuvo در تولید صدا ملحق شده است. ساتوشی ایگاراشی اکنون با تاتسویا یانو، یوری موریتا و نائوکی تانی (HANO) در زمینه موسیقی همکاری می‌کند. اولین فصل این انیمه در ژوئیه 2020 در ژاپن پخش شد و برای 12 قسمت پخش شد. Funimation این فصل را همانطور که در ژاپن پخش می‌شد پخش کرد.

کازویا میورا اولین فصل انیمه را در ENGI کارگردانی کرد. تاکاشی آوشیما بر فیلمنامه سریال نظارت داشت و Manabu Kurihara کاراکترها را طراحی کرد.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *