ویژوال جدید انیمه Vermeil in Gold منتشر شد + [بازیگران]

به تازگی انیمه Vermeil in Gold یک ویژوال جدید منتشر کرده است. در این نوشتار به جزئیات ویژوال انیمه Vermeil in Gold خواهیم پرداخت.

وبسایت رسمی انیمه تلویزیونی Vermeil in Gold: A Desperate Magician Barges Into the Magic World Alongside the Strongest Calamity، مانگایی نوشته کوتا آمانا و یوکو اومزو، دیگر بازیگران و ویژوالی را در روز پنجشنبه فاش کرد:

ویژوال جدید انیمه Vermeil in Gold منتشر شد

همراه با بازیگران

ویژوال جدید انیمه Vermeil in Gold منتشر شد
ویژوال جدید انیمه Vermeil in Gold منتشر شد, ویژوال انیمه Vermeil in Gold, انیمه Vermeil in Gold

بازیگران جدید اعلام شده عبارتند از:

  • نوبوهیکو اوکاموتو در نقش لولیته
  • میوری شیمابوکورو در نقش کوهاکومیا
  • ایکومی هایاما در نقش هلیودور
  • ایا اندو در نقش فاطمه

این انیمه در تاریخ 5 ژوئیه در AT-X، Tokyo MX و BS11 به نمایش درآمد. Sentai Filmworks مجوز این انیمه را صادر کرده و آن را به صورت ویدیوی خانگی منتشر خواهد کرد. HIDIVE در حال پخش این انیمه در ژاپنی و با دوبله انگلیسی است.

تمرکز این مانگا روی آلتو گلدفیلد است، دانش‌آموزی در یک آکادمی جادویی که قصد دارد در همه جادوها استاد شود. با این حال، زمانی که او در آستانه شکست در یک کلاس در مورد احضار جادو است و در خطر یک سال عقب افتادن می‌باشد، یک گریمور احضار کننده قدیمی را پیدا می‌کند. به دنبال دستورات آن، او یک دایره جادویی می‌کشد و در نهایت یک شیطان قدرتمند به نام Vermeil را که مدت‌ها پیش مهر و موم شده بود را احضار می‌کند و با او ملاقات می‌کند.

تاکاشی نائویا کارگردانی انیمه را در استیپل اینترتینمنت بر عهده دارد و تاتسویا تاکاهاشی بر فیلمنامه‌های این انیمه نظارت دارد. ماتسو آسامی دستیار کارگردان است. کیوشی تاتیشی کاراکترها را طراحی می‌کند و آیانا توگاشی به عنوان طراح شخصیت فرعی روی این انیمه مشغول است.

تاتیشی همچنین در کنار توشیمیتسو کوبایاشی، یوکیو کومیتو و آتسوشی آئونو کارگردان اصلی انیمیشن است. هیرویوکی ایکدا مدیر CG می‌باشد. هیروکی اوزاکی مدیر هنری است، در حالی که ریوجی ناکازاکی هنرمند کلید رنگ می‌باشد. میتسوهیرو کونو مدیر فیلمبرداری است و تومومی اومتسو تدوین را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ویژوال جدید انیمه Vermeil in Gold منتشر شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


6 thoughts on “ویژوال جدید انیمه Vermeil in Gold منتشر شد + [بازیگران]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *