افشاگری از دروغ های ترلان پروانه درباره ماجرای کتک کاری و سیلی زدن شروین

بعد از افشای رابطه پنهان ترلان پروانه و شروین حاجی پور توسط برخی از خبرنگاران، شایعات کتک خوردن ترلان از شروین نیز تکذیب شد و دروغی بیش نبود.

امین فردین نیز در ویدیوی جدید خود از رابطه پنهانی ترلان پروانه و شروین حاجی پور خبر داد. لازم به ذکر است که این اطلاعات بر اساس شایعات است و بهتر این است که منتظر اطلاعات رسمی‌تر درباره این موضوع باشیم.

افشاگری از دروغ های ترلان پروانه درباره شروین

ماجرای کتک کاری و سیلی زدن شروین به ترلان

درباره ماجرای کتک زدن و شکستن گوشی ترلان پروانه توسط شروین حاجی پور، جزئیات دقیق و رسمی در دسترس نیستند. اما به گفته برخی شایعات، دعوای ترلان پروانه و شروین حاجی پور درباره مسائل شخصی و روابطشان رخ داده است. علت این دعوا و دلیل دقیق آن که منجر به کتک زدن و شکستن گوشی ترلان پروانه توسط شروین حاجی پور شد را در ویدئوی زیر ببینید:


رابطه پنهان ترلان پروانه و شروین حاجی پور

امین فردین خبرنگار ایرانی پرحاشیه، در ویدیویی جدید ضمن افشاگری از رابطه ترلان و شروین حاجی پور، به علت دعوای ترلان پروانه و شروین حاجی پور هم پرداخته:


متن شایعه که همه جا منتشر شده است:

یکی از بازیگران معروف سینما با یکی از خوانندگان تازه مطرح شده به اختلاف خورده تا جایی که شایعه درگیری فیزیکی این دو نفر در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است.

لحظاتی از لایو شروین حاجی پور و ترلان پروانه

رابطه جنجالی شروین حاجی پور ترلان پروانه

در ادامه ویدیوی لایو شروین و ترلان پروانه را مشاهده خواهید کرد:


بیشتر بخوانید:

فیلم لو رفته ترلان پروانه در کنار سامان ویلسون

ترلان پروانه به اشتباهات خود اعتراف کرد

لایو ترلان پروانه و شروین حاجی پور

رابطه پنهان ترلان پروانه و شروین حاجی پور
لایو ترلان پروانه و شروین حاجی پور

شروین حاجی پور، خواننده مطرح ایرانی که شهرت خود را در برنامه‌ی عصر جدید احسان علیخانی بدست آورده است، جدیداً در لایو خود، ویدئوی لایو شروین و ترلان پروانه را منتشر کرد.

شروین حاجی پور، فعالیت خود را به صورت گسترده‌ای از موسیقی پاپ آغاز کرد و کارهای مطرح زیادی را منتشر کرد که به تازگی در لایو ترلان پروانه و شروین حاجی پور حاضر شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما به ماجرای شروین حاجی پور ترلان پروانه چیست؟ چقدر حقیقت دارد؟


One thought on “افشاگری از دروغ های ترلان پروانه درباره ماجرای کتک کاری و سیلی زدن شروین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *