پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد به خانواده شهرام عبدلی [+جزئیات]

پس از فوت بازیگر با سابقه‌ی سینما و تلویزیون ایران، چندی پیش پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد به خانواده شهرام عبدلی اعلام شد.

در پی مرگ شهرام عبدلی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، پیامی را به خانواده‌ی او، برای تسکین دردهای خانواده‌ی این هنرمند، صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

درگذشت شهرام عبدلی بعد از خونریزی مغزی

پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد به خانواده شهرام عبدلی

در ادامه می‌توانید تصویری از شهرام عبدلی را ببینید:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد به خانواده شهرام عبدلی
پیام تسلیت وزیر ارشاد به شهرام عبدلی

پیام تسلیت وزیر ارشاد به شهرام عبدلی به شرح زیر بود:

تقدیر الهی بر این شد تا در اعیاد شعبانیه، هنرمند گرامی سینما و تلویزیون ایران، شهرام عبدلی در جوار حریم رضوی و پس از عارضه خونریزی مغزی، دار فانی را وداع گوید.

از خداوند رحمان امید داریم تا او را که مهمان مشهدالرضا برای بازی در تولید سریالی با مضمون امام هشتم(ع) بود، برنشسته بر خوان کرم و رحمت اهل بیت(ع) قرار داده و با آمرزش واسعه خود، روحش را شاد گرداند.

پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد به خانواده شهرام عبدلی
تسلیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به درگذشت شهرام عبدلی

تسلیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به درگذشت شهرام عبدلی

شهرام عبدلی متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵، بازیگر اهل ایران بود. فعالیت عبدلی بیشتر در تلویزیون بود و کمتر در آثار سینمایی ظاهر شده است. ورودش در تلویزیون با سریال همسفر (۱۳۷۹) بود و برای بازی در خط قرمز (۱۳۸۰–۱۳۸۱) به شهرت رسید.

شهرام عبدلی در حالی که در مشهد در یک پروژه سریال خانگی به نام آسوده باش حضور داشت در حال استراحت در هتل دچار سردرد شدید و سرگیجه می‌شود و به بیمارستان قائم مشهد مراجعه می‌کند.

بلافاصله اقدامات درمانی برای وی انجام می‌شود و بعد از سی تی اسکن مغز مشخص می‌شود که وی دچار خونریزی مغزی شده و بعد از چند ساعت به حالت کما می‌رود. بعد از حدود یک هفته اقدامات درمانی برای وی بی‌حاصل بوده و نهایتاً صبح روز شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ فوت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *