زمان تشییع پیکر شهرام عبدلی مشخص شد ! [+جزئیات]

در پی مرگ بازیگر با سابقه‌ی سینما و تلویزیون شهرام عبدلی در صبح امروز، به علت خونریزی مغزی، زمان تشییع پیکر شهرام عبدلی در فضای مجازی مشخص شد.

شهرام عبدلی، بازیگر با سابقه‌ی سینما و تلویزیون ایرانی، صبح امروز، شنبه ششم اسفند ماه در پی عارضه‌ی مغزی در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.

بیشتر بخوانید:

درگذشت شهرام عبدلی بعد از خونریزی مغزی

پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد به خانواده شهرام عبدلی

زمان تشییع پیکر شهرام عبدلی

در ادامه می‌توانید تصویری از شهرام عبدلی به همراه همسرش را ببینید:

زمان تشییع پیکر شهرام عبدلی
زمان دقیق مراسم ختم شهرام عبدلی

طبق پیگیری‌هایی که از مرکز هنرهای نمایشی اعلام شد، خبری از زمان دقیق مراسم ختم شهرام عبدلی به انتشار رسید که مشخص شد، پیکر این هنرمند ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۷ اسفند از مقابل خانه هنرمندان ایران به سمت قطعه بهشت زهرا بدرقه می‌شود.

شهرام عبدلی برای ایفای نقش در یک سریال به شهر مشهد رفته بود که پیش از رفتن مقابل دوربین، دچار عارضه‌ی مغزی شد و بلاخره صبح امروز درگذشت.

زمان تشییع پیکر شهرام عبدلی
زمان دقیق مراسم ختم شهرام عبدلی

تاریخ مراسم تشییع جنازه شهرام عبدلی

شهرام عبدلی متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵، بازیگر اهل ایران بود. فعالیت عبدلی بیشتر در تلویزیون بود و کمتر در آثار سینمایی ظاهر شده است. ورودش در تلویزیون با سریال همسفر (۱۳۷۹) بود و برای بازی در خط قرمز (۱۳۸۰–۱۳۸۱) به شهرت رسید.

شهرام عبدلی در حالی که در مشهد در یک پروژه سریال خانگی به نام آسوده باش حضور داشت در حال استراحت در هتل دچار سردرد شدید و سرگیجه می‌شود و به بیمارستان قائم مشهد مراجعه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *