ویدئو: عشوه گری و حرام خواری سحر قریشی در باشگاه بدنسازی در ماه رمضان

ویدئوی سحر قریشی در باشگاه در دبی آن‌هم در ماه رمضان حواشی زیادی ایجاد کرده است؛ بی حیایی سحر قریشی در ماه رمضان صدای اماراتی ها را درآورد.

سحر قریشی ، یکی از هنرمندان سابق ایرانی می‌باشد که پس از جدا شدن از تتلو و حواشی حول محور خودش و آقای خواننده به دوبی مهاجرت کرد، ویدئوهای زیادی از خودش در باشگاه بدنسازی منتشر کرد. سحر قریشی با انتشار یک فیلم از حضور در یک باشگاه ورزشی در ماه رمضان، صدای کاربران اماراتی در اینستاگرام را درآورد.

عشوه گری سحر قریشی در باشگاه بدنسازی

در ویدیویی که سحر قریشی در شبکه‌های مجازی و سوشال مدیا به اشتراک گذاشته است، این سلبریتی پر حاشیه و بی شرم و حیا در یک باشگاه ورزشی در دبی امارات دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید فیلم سحر قریشی بی حیا را ببینید.

عشوه گری سحر قریشی در باشگاه بدنسازی
عشوه گری سحر قریشی در باشگاه بدنسازی

چند روز گذشته، در این چند ویدئویی که از سحر قریشی در بدنسازی مردانه به همراه مربی‌اش به انتشار رسید حواشی زیادی در فضای مجازی به‌پا کرد. در این چند ویدئو که اخیراً به انتشار رسیده، نشان داده می‌شود که سحر قریشی به همراه مربی مردی که دارد، مشغول ورزش کردن در باشگاه ورزشی می‌باشد.

فیلم بی حیایی سحر قریشی در ماه رمضان را که عصبانیت اماراتی‌ها را بهمراه خود داشته ببینید:

در ادامه می‌توانید فیلم های منتشر شده سحر قریشی در باشگاه مردانه را ببینید:

سحر قریشی در بدنسازی مردانه

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی بوده که در سال‌های اخیر ایفای نقش در خیلی از فیلم‌ها و سریال‌ها انجام داده است. سحر قریشی متولد سال 1366 می‌باشد. سحر قریشی برای اولین بار در سال 1388 با فیلم لج و لجبازی جلوی دوربین رفته است. سحر قریشی با ایفای نقش یلدا در فیلم دلنوازان به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “ویدئو: عشوه گری و حرام خواری سحر قریشی در باشگاه بدنسازی در ماه رمضان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *