او یونگ سو بازیگر محبوب کره به آزار جنسی متهم شد !

اتهام تجاوز جنسی به او یونگ سو ، بازیگر محبوب و مطرح کره‌ای با جنجال بسیار زیادی همراه بوده که در ادامه می‌توانید از جزئیات آن مطلع شوید.

متهم شدن او یونگ سو به آزار جنسی خبر جدیدی‌است که با واکنش‌های زیادی رو به رو شده‌است. حواشی تجاوز او یونگ سو با انتشار خبر تعرض جنسی توسط او یونگ سو آغاز و در ادامه با جنجال بسیاری همراه شد.

اتهام تجاوز جنسی به او یونگ سو

او یونگ سو، ستاره محبوب کره‌ای به آزار جنسی متهم شده است. این بازیگر ۷۸ ساله که نقش شخصیت اوه ایل را در سریال پرطرفدار Squid Game نتفلیکس بازی می‌کرد، به آزار یک زن در سال ۲۰۱۷ متهم شده‌است. به گزارش خبرگزاری‌های کره جنوبی، بعد از اتهام تجاوز جنسی به او یونگ سو و هنگام بازجویی توسط مقامات، او اتهامات علیه خود را رد کرد. او اصرار دارد که فقط دست قربانی ادعایی خود را گرفته‌است. او گفت که از این زن عذرخواهی کرده‌است، اما افزود که این اعتراف به گناه نیست.

یونگ سو توضیح داد:

من فقط دست او را گرفتم تا مسیر اطراف دریاچه را نشانش دهم. او گفت که این کار ناراحتش کرده‌است و من عذرخواهی کردم. اما این بدان معنا نیست که من اتهامات را قبول دارم.

شاکی او ابتدا در ماه آذر سال گذشته شکایت خود را علیه یونگ سو مطرح کرد، اما این پرونده در ماه آوریل بسته شد. پس از درخواست قربانی، پرونده برای بررسی بیشتر دوباره باز شد. یک مقام از دفتر دادستانی منطقه فاش کرد که هر آنچه رسانه‌های محلی در مورد این بازیگر کهنه‌کار گزارش داده‌اند در واقع خیلی هم نادرست نیست. همچنین وزارت فرهنگ کره اخیرا یک تبلیغ تلویزیونی دولتی را که یونگ سو در آن حضور داشت لغو کرد.

اتهام تجاوز جنسی به او یونگ سو
متهم شدن او یونگ سو به آزار جنسی

حواشی تجاوز او یونگ سو

با این حال، دادستان اعلام کرد که آنها شواهدی را برای اثبات ادعای آزار و اذیت وی به دست آورده‌اند و پرونده یونگ سو به دادگاه می رود.

سونگ ایل گوک، بازیگر محبوب کره‌ای که در ایران برای نقش‌آفرینی در نقش جومونگ بسیار شهرت یافت، در واکنش به این خبر گفت:

او یونگ سو استاد بنده بوده و هست، اما او باید فرهنگ کره‌ای را بداند. متاسفم که دست به چنین کاری زده و من از زن آزار دیده حمایت می کنم.

او یونگ سو، متولد ۱۹ اکتبر ۱۹۴۴، بازیگر اهل کره جنوبی است. او بازیگری را در تئاتر در دهه ۱۹۶۰ آغاز کرد و پس از آن شروع به بازی در سینما و تلویزیون کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *