بدبخت شدن ترانه علی دوستی در شب چهارشنبه سوری

به تازگی اخباری در مورد بدبخت شدن ترانه علی دوستی در شب چهارشنبه سوری در رسانه ها پخش شده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

ترانه علیدوستی در شب چهارشنبه سوری سال 83 برادرش را در حادثه چهارشنبه سوری از دست داد.

بیشتر بخوانید:

خاطره تلخ ترانه علیدوستی درباره چهارشنبه سوری

اظهارات جنجالی مینا وحید از اطرافیان ترانه علیدوستی در حمایت از کتایون ریاحی

بدبخت شدن ترانه علی دوستی در شب چهارشنبه سوری

ترانه علیدوستی چند سال پیش (1383) و همزمان با بازی در فیلم چهارشنبه سوری اصغرفرهادی برادر خود را به خاطر منفجر شدن مواد محترقه در روز چهارشنبه سوری از دست داد با انتشار نوشته ای گفت:

“خیلی سخت بود که در فیلم« چهارشنبه سوری» اصغر فرهادی مشغول بازی بودم، کل ماجراهای فیلم در این روز می‌گذشت،‌ آن وقت خبر دادند که در دل چهارشنبه سوری واقعی برادرم به خاطر حادثه ناگواری که همان منفجر شدن مواد محترقه است،‌ درگذشته است.”

وی در ادامه نوشته های خود گفت”

“هر وقت این خاطره تلخ را مرور می‌کنم، یاد آن لحظه‌ای می‌افتم که خبر فوت برادرم را سر صحنه فیلمبرداری دادند. همه شوکه شده‌ بودیم.”

بدبخت شدن ترانه علی دوستی در شب چهارشنبه سوری
بدبختی ترانه علی دوستی در چهارشنبه سوری

بدبختی ترانه علی دوستی در چهارشنبه سوری

ترانه علیدوستی بازیگر محبوب و مشهور کشورمان متولد 22 دی 1362 در تهران است. او در دبیرستان در رشته تجربی تحصیل نموده و دارای دیپلم کامپیوتر است و به زبان انگلیسی نیز تسلط زیادی دارد.

خانم بازیگر، فرزند نادره حکیم الهی مجسمه‌ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان سابق فوتبال می‌باشد. حمید علیدوستی متولد ٢١ اسفند ١٣٣4 در دوران جوانی در پست مهاجم برای تیم های تهران جوان، هما و تیم ملی فوتبال ایران بازی کرده و در حال حاضر بازنشسته فوتبال است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *