تصویر جدید مازیار لرستانی با ریش !

عکس مازیار لرستانی با سیبیل و ریش که اخیراً در فضای مجازی به انتشار رسیده، به حواشی تصویر جدید مازیار لرستانی با ریش دامن زده است.

به تازگی جدیدترین تصویر از ریش مازیار لرستانی منتشر شده که حواشی زیادی را به همراه داشته است. عکس مازیار لرستانی به همراه ریش که خودش به انتشار گذاشته، به همراه متنی غمگین است که توانسته توجه رسانه‌های زیادی را به خودش جلب کند.

بیشتر بخوانید:

شایعه عجیب کاشت سبیل مازیار لرستانی

تصویر جدید مازیار لرستانی با ریش

این بازیگر پیشین سینما و تلویزیون ایران، درباره‌ی عکس مازیار لرستانی با سیبیل و ریش گفت:

با سیلی شرافت و اصالت، صورت هامان را سرخ نگهداشتیم.. این منم… آماج، کلام تلخ و راههای بسته، از فقر فرهنگی. اما پس از گذار از آتش روزگاران. بیدار و مصمم. چرا که رسم دیرینه چنین است. بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر.

در ادامه می‌توانید جدیدترین تصویر از ریش مازیار لرستانی را ببینید:

تصویر جدید مازیار لرستانی با ریش
عکس مازیار لرستانی با ریش

عکس مازیار لرستانی با سیبیل و ریش

مازیار صالحی لرستانی با نام تولد شهره صالحی لرستانی در سینما فعالیت داشت، متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵، بازیگر و کارگردان و فیلمنامه‌نویس اهلِ ایران است. او در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم اُغُر بخیر وارد حرفهٔ سینما و تلویزیون شد.

لرستانی، در ۲۲ تیر ۱۴۰۱ از تطبیق جنسیت خود خبر داد و گفت نام مازیار را برگزیده است. این اتفاق از سوی کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های فراوان روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *