عکس: واکنش شهاب حسینی به مرگ کیومرث پوراحمد

پس از درگذشت کیومرث پوراحمد، برخی از هنرمندان واکنش نشان دادند که در ادامه، واکنش شهاب حسینی به مرگ کیومرث پوراحمد را خواهید دید.

مرگ کیومرث پوراحمد از زبان شهاب حسینی در استوری تلخ شهاب حسینی برای کیومرث پوراحمد که صبح امروز گذاشته شد، دلنوشته تلخ شهاب حسینی را همراه داشت.

واکنش شهاب حسینی به مرگ کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد در ۷۴ سالگی از دنیا رفت. ابن خبر شوکه کننده با سیلی از واکنش‌ها رو به رو شد. پس از این اتفاق شهاب حسینی در استوری اینستاگرام خود نوشت:

از شما بسیار آموختیم آنگاه که درس‌های زندگی به ما می‌آموختی در قصه‌های مجید. آنگاه که قلب خود را میان خواهران قریب یافتیم و خود را تسخیر شده در اتوبوس شب دیدیم و بسیاری دیگر.

معلم فقید، کیومرث پوراحمد. روحت گرامی باد.

در ادامه می‌توانید استوری تلخ شهاب حسینی برای کیومرث پوراحمد را ببینید:

واکنش شهاب حسینی به مرگ کیومرث پوراحمد
دلنوشته تلخ شهاب حسینی

مرگ کیومرث پوراحمد از زبان شهاب حسینی

کیومرث پوراحمد (۲۵ آذر ۱۳۲۸ – ۱۶ فروردین ۱۴۰۲) کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تدوینگر و تهیه‌کننده‌ی ایرانی بود. پوراحمد یکی از مهم‌ترین فیلم‌سازان نسل بعد از انقلاب ۵۷ بود که در دهه‌های ۱۳۶۰ تا ۸۰ فیلم‌ها و سریال‌های موفق و به‌یادماندنی در کارنامه‌اش ثبت کرد. وی در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ در ویلایی در بندر انزلی خودکشی کرد و جان باخت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *