ببینید : تصویر لو رفته از همسر امیر کاظمی بازیگر جوان ایرانی

به تازگی خبری در مورد تصویر لو رفته از همسر امیر کاظمی در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی زیادی را برای این بازیگر جوان و محبوب ایرانی ایجاد کرد.

اخیرا عجیب ترین عکس از همسر امیر کاظمی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است. گویا تصویری از امیر کاظمی در کنار همسرش در رسانه‌ها منتشر شد و حواشی زیادی را برای او ایجاد کرد. دز ادامه تصویر جنجلی از امیر کاظمی به همراه همسرش خواهیم دید.

تصویر لو رفته از همسر امیر کاظمی

امیر کاظمی متولد 19 آبان ماه سال 1369 در بیمارستان تهران کلینیک است. پدرش اصالتا تهرانی و مادرش اصالاتا آلمانی است. خانواده مادرش در مونیخ و کلن آلمان زندگی می‌کنند. یک برادر کوچکتر از خود با نام آرش دارد.

امیر کاظمی در زمینه موسیقی هم فعالیت می‌کند و پیانو، کیبورد و پرکاشن را به صورت حرفه ای می‌نوازد و در ورزش نیز شنا و اسکیت را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند و زمانی جزو تیم ملی اسکیت بوده است.

امیر کاظمی به کارهای ژورنالیستی نیز علاقه بسیار دارد و چند سالی در مجلات مختلف و سایت سینمای ما فعالیت خبری می‌کرده است. امیر کاظمی فعالیت خود را در سینما از سال 1385 با حضور در فیلم کوتاه دوئت به کارگردانی حسین مروتی آغاز کرد و سابقه حضور در 10 فیلم کوتاه دیگر را هم دارد.

در ادامه می‌توانید تصویری از امیر کاظمی در کنار همسرش را ببینید:

تصویر لو رفته از همسر امیر کاظمی
عجیب ترین عکس از همسر امیر کاظمی

عجیب ترین عکس از همسر امیر کاظمی

امیر کاظمی فعالیت حرفه‌ای خود در تلویزیون را با حضور به عنوان بازیگر مهمان در اپیزود پایانی سریال “کتاب فروشی هدهد” به کارگردانی مرضیه برومند آغاز کرد و با حضور در یکی از نقش‌های اصلی سریال “همه بچه های من” (مرضیه برومند) ادامه داد. امیر کاظمی جدیدا بازی در فیلم سینمایی “برندگان ” به کارگردانی بیژن بیرنگ و مهران رسام را به پایان رسانده است.

این فیلم که فیلمبرداری آن یک ماه به طول انجامید تقریبا فیلمی جاده‌ای محسوب می‌شود و در شهرهای تهران، اصفهان و شیراز فیلمبرداری شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *