ببینید: ادا بازی جدید سحر قریشی فضای مجازی را ترکاند

به تازگی، ویدئویی جدید از ادا بازی جدید سحر قریشی در فضای مجازی به انتشار رسید که شبکه‌های اجتماعی مختلف را ترکاند و حواشی زیادی را کسب کرد.

اخیراً تصاویر و ویدئویی عجیب از جلف بازی سحر قریشی تحت عنوان مسخره بازی سحر قریشی در اینستا منتشر شد که ویدئوی مسخره بازی عجیب سحر قریشی را نشان می‌دهد.

ادا بازی جدید سحر قریشی

سحر قریشی، در ایران جزو پرحاشیه‌ترین بازیگران سینما و تلویزیون بود که با انتشار ویدئوی مختلف، به حواشی خود افزایش می‌داد. این سلبریتی، با ازدواجش با امیر تتلو در تابستان سال گذشته، نشان داد که حواشی خود رو به افزایش است و پس از آن نیز از او جدا شد و به انتشار ویدئوهایی مانند ویدئویی که چندی پیش به انتشار گذاشت، حواشی زیادی را برپا کرد.

در ادامه می‌توانید ویدئوی مسخره بازی عجیب سحر قریشی را ببینید:

جلف بازی سحر قریشی

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ بازیگر اهل ایران است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد، سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعه‌ی تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

در سال ۱۳۹۸ در فضای مجازی تصاویری منتشر شد که نشان از رابطه نزدیک سحر قریشی با مهدی طارمی می‌داد. در پی افزایش بازخوردها و گمان‌ها، هر دو طرف واکنش نشان داده و نسبت به انتشار این تصاویر ابراز تاسف کردند و رابطه خود را دوستانه اعلام کردند.

در سال ۱۴۰۰ انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی، مبنی بر مهاجرت قریشی به ترکیه و وجود ارتباط عاطفی با امیر تتلو دامنهٔ حواشی قریشی را بیشتر کرد. قریشی و تتلو وجود ارتباط عاطفی بین خود را به اشکال مختلفی تأیید کردند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *