عکس : میکاپ نامشروع مونا فرجاد بازیگر محبوب ایرانی

به تازگی تصویری از میکاپ نامشروع مونا فرجاد بازیگر محبوب ایرانی در رسانه های پخش شده که حواشی بسیاری را برای این بازیگر ایجاد کرده است.

اخیرا تصویری از میکاپ مضحک مونا فرجاد در رسانه‌ها پخش شده که حواشی زیادی را ایجاد کرده است . گویا این عکس جزء جنجالی ترین تصویر از گریم دلقک مونا فرجاد قرار گرفته و بسیار وایرال شده است. در ادامه گریم عجیب مونا فرجاد خواهید دید.

میکاپ نامشروع مونا فرجاد

مونا فرجاد بازیگر متولد فروردین سال 1363 در شهر تهران است. پدر او جلیل فرجاد است و خواهر بزرگتر او مونا است که هر دو بازیگر هستند. او مدرک رشته اقتصاد دارد.

مونا فرجاد علاوه بر بازیگری، کار دوبله هم انجام می‌دهد. او به نویسندگی هم علاقه دارد و گاهی نویسندگی می‌کند. او در کلاس های فیلمنامه نویسی اصغر فرهادی و سروش صحت نیز شرکت کرده است.

او از سن 2 سالگی وارد حرفه بازیگری شد و در سریال بهاران به همراه پدرش جلیل فرجاد ایفای نقش کرد. او پس از بازی در چند سریال و فیلم، مدتی بازیگری را کنار گذاشت ولی در سن 18 سالگی خیلی جدی تر دوباره حرفه بازیگری را پیش گرفت و در سریال‌ها و فیلم‌های زیادی بازی کرد که از جمله آنها می توان به سریال ساختمان پزشکان، فیلم عشق، خسته دلان و بوی باران اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید جنجالی ترین تصویر از گریم دلقک مونا فرجاد را ببینید:

میکاپ نامشروع مونا فرجاد بازیگر محبوب ایرانی
میکاپ مضحک مونا فرجاد

میکاپ مضحک مونا فرجاد

مونا فراد سه فیلم کوتاه ساخته است. اولی را خودش دوربین گذاشت و فیلم گرفت و بازی کرد و دو فیلم دیگر را با کمک مارال ساخت. او چندین فیلم و سریال را در دوران کودکی بازی کرده است ولی بعد از در سن هجده سالگی به صورت حرفه ای وارد سینما شده است.

وی در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی نقش بازی کرده، سریال ساختمان پزشکان، خسته دلان، بوی باران، از جمله مجموعه‌هایی است که بسیار خوب توسط مردم دیده شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *