ویدئوی کامل مصاحبه فردوسی پور و جهانبخش [+فیلم سانسور نشده را ببینید]

ویدئوی گفتگوی عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش را که درباره جام جهانی بوده و کسی نشنیده در ادامه نوشتار عادل فردوسی پور و جهانبخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

گفتگوی عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش این روزها در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته که در فیلم گفتگوی جنجالی عادل فردوسی پور با جهانبخش در فوتبال ۳۶۰ از حواشی دیدار اعضای تیم ملی با رئیس جمهور تا خواندن سرود ملی و ژست های عجیب بازیکنان مقابل دوربین بحث می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ویدئو: کنایه عادل فردوسی پور به انگلیسی صحبت کردن خانم بیکاز [+فیلم]

ویدئوی کامل مصاحبه فردوسی پور و جهانبخش

عادل فردوسی‌پور (متولد ۱۱ مهر ۱۳۵۳) گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده، مترجم و مدرس دانشگاه اهل کشور ایران است. اظهارات اخیر حمید رسایی درباره عادل فردوسی‌پور در شرایطی در فضای مجازی بازتاب داده شده که او پیش‌تر هم اظهاراتی خبرساز درباره چهره‌های ورزشی داشته است.

رسایی همین چند وقت پیش خواسته بود تا به علی دایی، یحیی گل‌محمدی و رضا کیانیان سیلی زده شود. او گفته بود:

من که سعی می‌کنم اخبار شبکه‌های اجتماعی رویم اثر نگذارد وقتی صحبت‌های دایی و امثالهم را می‌بینم به خود می‌گویم اگر او دروغ می‌گوید پس چرا کسی در گوش او نمی‌زند؟ علی کریمی همه اموالش را فروخته و رفته، اما علی دایی، یحیی گل‌محمدی و رضا کیانیان که هستند. چرا کسی در گوش آن‌ها نمی‌زند؟

فردوسی‌پور فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با روزنامه‌نگاری در مجلات شروع کرد و سپس در تلویزیون به عنوان گزارشگر مشغول به کار شد. او پس از گزارشگری مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۸ به معروفیتی قابل قبول رسید و در سال ۱۳۷۸ برنامه ۹۰ را برای نقد و بررسی فوتبال ایران طراحی و تهیه کرد. او تا سال ۱۳۹۷ که از سوی مدیران صداوسیما کنار گذاشته شد، به اجرای ۹۰ پرداخت و این برنامه همواره از پرمخاطب‌ترین و بهترین برنامه‌های صدا و سیما به‌شمار می‌رفت. او همچنین تهیه‌کنندهٔ برنامه‌های پرطرفدار دیگری مانند فوتبال ۱۲۰ و فوتبال ۳۶۰ است.

مصاحبه عادل فردوسی پور و جهانبخش
مصاحبه عادل فردوسی پور و جهانبخش

گزارش فردوسی پور از جام جهانی قطر 2022

گزارش فردوسی پور از جام جهانی اخیر قطر در سال 2022 که تیم ملی ایران جنجال بپا کرده بود را در حالی که با جهانبخش مصاحبه می‌کند، در ادامه ببینید. بخش اول مصاحبه عادل فردوسی پور و جهانبخش را در فیلم زیر ببینید و در ادامه باقی قسمت‌های این مصاحبه جنجالی در اختیارتان قرار می‌گیرد:

قسمت دوم مصاحبه سانسور نشده فردوسی پور با علیرضا جهانبخش

قسمت 3 ویدئوی سانسور نشده گفتگوی جنجالی عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش

در این مصاحبه در برنامه 360 فردوسی ور به علیرضا جهانبخش می‌گوید:

گفتگوی عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش
گفتگوی عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش

چرا به ریش مردم خندیدید؟

قسمت چهارم مصاحبه با علیرضا جهانبخش در برنامه 360 عادل فردوسی پور:

گفتگوی جنجالی عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش در فوتبال ۳۶۰ از حواشی دیدار اعضای تیم ملی با رئیس جمهور تا خواندن سرود ملی و ژست های عجیب بازیکنان مقابل دوربین را در بخش‌هایی از ویدئوهای بالا دیدید. اما در ویدئوی زیر فردوسی پور از جهانبخش می‌پرسد:

توی دوربین چرا به ریش مردم خندیدید؟

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *