ببینید : تصویری جنجالی از علی صادقی در کنار دختر مو قرمز

اخیرا تصویری جنجالی از علی صادقی در کنار دختر مو قرمز در رسانه ها پخش شده که حواشی زیادی را برای این بازیگر محبوب داشته است.

به تازگی خبری در مورد جنجالی ترین تصویر علی صادقی به همراه دختر مو قرمز در رسانه های مجازی توسط کاربران در حال دست به دست شدن می باشد. گویا  تصویری از دختری مو قرمز در بغل علی صادقی حاشیه ساز ترین عکس در فضای مجازی به حساب می‌آید.

گویا تصویر علی صادقی را این دختر مو قرمز در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. در ادامه عکس لورفته از علی صادقی با دختر مو قرمز خواهید دید.

تصویری جنجالی از علی صادقی در کنار دختر مو قرمز

عسل قرایی عکس جدیدی را در کنار علی صادقی از بازیگران طنز معروف در فضای مجازی منتشر کرد. ژست صمیمانه آن ها در این عکس تعجب بسیاری از مخاطبان را به همراه داشت. او با انتشار این عکس نوشت:

“در سرزمین خاطره‌ها آنان که خوبند همیشه سبزند و آنان که محبتها و دوستیها را بر قلبشان برافراشتند همیشه به یاد می‌مانند.”

عکس لورفته از علی صادقی با دختر مو قرمز

در ادامه می‌توانید تصویری از دختری مو قرمز در بغل علی صادقی را ببینید:

تصویری جنجالی از علی صادقی در کنار دختر مو قرمز
عکس لورفته از علی صادقی با دختر مو قرمز

علی صادقی به گیتار برقی علاقه زیادی دارد و اصلا اهل فوتبال نیست. وی کار کوچه ی اقاقیا را بیشتر از بقیه کارهایش دوست دارد. و بزرگترین آرزویش عاقبت به خیری است. از کارتون‌های مورد علاقه علی صادقی در دوران کودکی اش کارتون عروسکی ارگ و جیرجیر، بن و سباستین، گامبا و یونیکو اسبشاخدار است.

او عاشق سفر کردن است و همیشه برای این کار حاضر است او در ایران به شیراز و کیش علاقه بسیاری دارد و در خارج از کشور به جا های کمتر دیده شده سفر کند و لذت ببرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *