از دست ندهید: مهناز افشار برای بار دوم بچه دار شد! [+فیلم]

به تازگی تصویری در مورد بچه دار شدن مهناز افشار برای دوم در رسانه‌ها پخش شده و در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته. در ادامه با ما و تصاویری از فرزند جدید مهناز افشار بمانید.

اخیرا تصویر مهناز افشار با فرزند دومش در فضای مجازی منتشر شده که حواشی بسیاری را برای این بازیگر و مجری فعال انو ور آبی داشته است. گویا اخباری نیز در مورد به دنیا امدن فرزند دوم مهناز افشار در رسانه‌های مجازی توسط کاربران پخش شده که میگویند واقعا صاحب فرزند شده است. در ادامه بیشتر به مسئله دومین فرزند مهناز افشار خواهیم پرداخت.

بچه دار شدن مهناز افشار برای دوم

مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. دیپلمش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در موسسه ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت و در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.

مهناز افشار مدتی است به همراه همسر و فرزندش در آلمان زندگی می کند. مهناز افشار تصویری از لباس مجلسی زیبا و کیف برند پیکانش در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

گویا اخیرا خبری مبنی بر صاحب فرزند شدنش در رسانه ها در حال دست به دست شدن میباشد که حواشی زیادی را برای او داشته است.

تصویر مهناز افشار با فرزند دومش

در ادامه می‌توانید تصویری از به دنیا امدن فرزند دوم مهناز افشار را ببینید:

بچه دار شدن مهناز افشار برای دوم
تصویر مهناز افشار با فرزند دومش

مهناز افشار متولد 1356/03/21 زاده تهران رشته تحصیلی خود را در رشته تدوین گذرانده و با بازی در فیلم شور عشق که در سال 1379 اکران شد و همچنین شباهتی که به خواننده معروف گوگوش داشت به شهرت رسید. وی همچنین در فیلم سینمایی نهنگ عنبر بسیار خوش درخشید.

او اخیرا در برنامه استعدادیابی پرشین گات تلنت به عنوان داور حضور پیدا کرده است که در ایران بسیار جنجالی شده است. مهناز افشار متولد بیست و یکم خرداد ماه ۱۳۵۶ در شهر تهران است. دیپلمش در رشته تجربی است و تحصیل در رشته تدوین را به صورت ۴ ساله در موسسه ای غیرانتفاعی گذرانده است. شیطنت های کودکی اش به قدری بوده است که یکبار برای ۲ روز از مدرسه اخراج شده است!

امیر تتلو ازدواج دوم مهناز افشار را لو داد

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *