عکس : بازیگری زانیار خسروی در نقش ضابط قضایی

به تازگی خبری در مورد بازیگری زانیار خسروی در نقش ضابط قضایی در رسانه های مجازی پخش شده که بسیاری از کاربران رو متعجب کرده است.

اخحیرا خبری مبنی بر نقش آفرینی زانیار خسروی در فیلم گواه در رسانه‌ها پخش شده که بسیاری از کاربران فضای مجازی را شوکه کرده است. گویا هنرپیشگی زانیار خسروی در نقش ضابط قضایی در این فیلم بسیار دیدنی می‌باشد.

زانیار خسروی که به تازگی وارد عرصه سینما شده است. تصویری از این خواننده موسیقی پاپ در نمایی از فیلم گواه منتشر شد. در ادامه تصویری از بازیگری زانیار خسروی در فیلم کوتاه گواه خواهید دید.

بازیگری زانیار خسروی در نقش ضابط قضایی

فیلم کوتاه “گواه” تازه‌ترین تجربه آیدا تبیانیان با بازی زانیار خسروی برای حضور در جشنواره های بین المللی آماده نمایش شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که شرمین دختر جوانی است که برای نجات جان پدرش در دوراهی قرار دارد و در نهایت تصمیم سختی می گیرد.

زانیار خسروی متولد 2 اردیبهشت 1364 در تهران، خواننده و بازیگر است. وی خواننده، مدل تبلیغاتی، آهنگساز، ترانه سرا، تنظیم کننده است که در 11 اسفند 1392 اولین آلبوم رسمی خود را به نام 28 منتشر نمود.

نقش آفرینی زانیار خسروی در فیلم گواه

در ادامه می‌توانید تصویری از هنرپیشگی زانیار خسروی در نقش ضابط قضایی را ببینید:

بازیگری زانیار خسروی در نقش ضابط قضایی
نقش آفرینی زانیار خسروی در فیلم گواه

زانیار خسروی فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق است، او برادر کوچکتر سیروان خسروی می باشد که هر دو در آهنگسازی و خوانندگی فعال هستند، زانیار همچنین تجربه بازیگری را نیز دارد. این دو برادر تنها در دو قطعه ی “تو مریضی” و “آره” با هم همخوانی داشته‌اند.

مادر زانیار و سیروان خسروی که در بیشتر کنسرت‌های پسرانش شرکت می کند می‌گوید:

“خودش نیز از صدای خوبی برخوردار است، تردیدی نیست وجود چنین فردی در پیشرفت هنری 2 برادر که حالا از سرشناس ترین چهره‌های موسیقی کشور محسوب می‌شوند، تاثیر بسزایی داشته است.”

او بسیار هنردوست است و مشوق اصلی فرزندانش برای گرایش به موسیقی در سنین پایین بود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *