ببینید : تصویر جنجالی از همسر مدلینگ علیرام نورایی

به تازگی تصویر جنجالی از همسر مدلینگ علیرام نورایی در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را در برای این بازیگر معروف داشته است.

به تازگی جنجالی ترین تصویر از همسر علیرام نورایی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن می باشد. که حواشی بسیاری برای برای حرفه او داشته است.

گویا خبر مدلینگ شدن همسر علیرام نورایی با انتشار یک تصویر در شبکه های اجتماعی منتشر شده که باعث آبرو ریزی او شده است. در ادامه عکسی از مدل شدن همسر علیرام نورایی خواهید دید.

تصویر جنجالی از همسر مدلینگ علیرام نورایی

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون است که مدتی کم کار شده است. علیرام نورایی چند سالیست با یک خانم به نام صبا تاجیک که یکی از مدلینگ‌ها می‌باشد ازدواج کرده است. علیرام نورایی در اکثر فیلم ها نقش منفی را به خوبی بازی کرده است.

علیرام نورایی در سریال هایی چون آسپیرین، ماتادور و… نقش ایفا کرده است.

مدلینگ شدن همسر علیرام نورایی

در ادامه می‌توانید جنجالی ترین تصویر از همسر علیرام نورایی را ببینید:

تصویر جنجالی از همسر مدلینگ علیرام نورایی
مدلینگ شدن همسر علیرام نورایی

علیرام نورایی متولد 18 فروردین 1356 در تهران ، فوق دیپلم مهندسی کامپیوتر از جهاد دانشگاهی می‌باشد رزمی کار و مربی پارکور است. علیرام نورایی از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه تئاتر شروع کرد.

علیرام نورایی همچنین فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقش در فیلم سینمایی گرگ و میش آغاز نمود. علیرام نورایی در سال 1389 وقتی 33 ساله بود با صبا تاجیک مدل 22 ساله ازدواج کرد ، خانم تاجیک بعنوان آنجلینای ایرانی مدتی در فضای مجازی مشهور بود .

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *