شایعات ازدواج دوباره مهران مدیری + [تصویر لو رفته]

به تازگی، تصویری جدید از عروسی مهران مدیری در فیلمبرداری یک فیلم به انتشار رسیده که به شایعات ازدواج دوباره مهران مدیری دامن زده شده است.

به تازگی، تصویری قدیمی در طی فیلمبرداری یک فیلم از مهران مدیری در کنار یک بازیگر دیگر به انتشار رسیده که اخباری مبنی بر عروسی مجدد مهران مدیری را منتشر کرده است.

تصویر ازدواج مجدد مهران مدیری که در برخی از رسانه‌ها بازتاب زیادی داشت، به شایعات ازدواج کردن مهران مدیری دامن زده است.

شایعات ازدواج دوباره مهران مدیری

شایعات ازدواج دوباره مهران مدیری
عروسی مجدد مهران مدیری

مهران مدیری، بازیگر، کارگردان محبوب ایرانی، که شهرت زیادی را در طی سال‌های زیاد به‌دست آورده، تقریباً سی سال پیش ازدواج کرده است و دو فرزند حاصل زندگی ایشان می‌باشد.

حالا به تازگی، شایعات زیادی مبنی بر اینکه همسر مهران مدیری کیست و چرا عکسی از ایشان در رسانه منتشر نشده است به گوش می‌رسد و پس از آن، عکس مهران مدیری در سریال خاتون منتشر شد که شایعات زیادی را به همراه داشت.

در ادامه می‌توانید تصویر ازدواج مجدد مهران مدیری را ببینید:

شایعات ازدواج دوباره مهران مدیری
شایعات ازدواج کردن مهران مدیری

عروسی مجدد مهران مدیری

مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶، کارگردان، بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و مجری ایرانی است. مجله نیوزویک، در مقاله‌ای او را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید.

مدیری ۱۰ مرتبه برنده جایزه حافظ شده است و رکورد بیشترین جوایز را در بین کسانی که برنده جایزه حافظ شده‌اند، دارد. او برای بازی در همیشه پای یک زن در میان است (۱۳۸۶) نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد.

مهران مدیری آخرین فرزند خانواده ۴ نفری است. او سه برادر بزرگ‌تر به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *