اقدام عجیب شکیرا برای نقل مکان به میامی [+جزئیات]

پیکه و شکیرا یکی از زوج‌های معروف سلبریتی بودند و اخیراً از یکدیگر جدا شدند و اقدام عجیب شکیرا برای نقل مکان به میامی از خانه مشترکشان جالب بود.

پیکه ۱۲ سال‌ با شکیرا زندگی کرد و دو فرزند هم از او داشت اما چند ماه قبل و پس از افشای خیانت پیکه به شکیرا آن‌ها از هم جدا شدند. مدافع سابق بارسلونا از آن زمان با کارمند خود کلارا در ارتباط بود. پیکه و شکیرا پس از افشای این خیانت از یکدیگر جدا شدند و اخیراً خبر نقل مکان شکیرا به میامی به گوش می‌رسد.

اقدام عجیب شکیرا برای نقل مکان به میامی

اقدام عجیب شکیرا برای نقل مکان به میامی
خیانت پیکه به شکیرا

جوردی مارتین، خبرنگار پاپاراتزی که شکیرا و پیکه را در طول ۱۲ سال زندگی آن‌ها دنبال می‌کرد و پس از جدایی آنها چندین خبر اختصاصی در این خصوص داده بود، پستی در صفحه اینستاگرام منتشر کرد که وفاداری مدافع سابق بارسلونا به کلارا را زیر سوال می‌برد.

اقدام عجیب شکیرا برای نقل مکان به میامی
پیکه و شکیرا

نقل مکان شکیرا به میامی

شکیرا که چند روز قبل توسط پدر شوهرش مجبور به تخلیه منزلش شد، بعد از مهاجرت از بارسلونا به میامی، این روزها در حال انتقال وسایلش به میامی است و تصاویر به دست آمده نشان می‌دهد که شکیرا دستور داده درخت زیتون قدیمی و مورد علاقش که قبلا از لبنان سرزمین اجدادیش به بارسلون منتقل کرده رو از ریشه بکنند و به میامی انتقال بدن تا دست پیکه و دوست دخترش به اون نرسد. گفته شده پیکه و دوست دختر جدیدش کلارا چیا در حال نقل مکان به منزل سابق شکیرا هستن.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *