ویدئو ببینید: عذرخواهی مهران رجبی بخاطر بی احترامی به سهراب بخشی

عذرخواهی مهران رجبی بخاطر بی احترامی به سهراب بخشی به تازگی حواشی بسیاری به وجود آورده است که در ادامه می‌توانید از جزئیات آن مطلع شوید.

بی احترامی مهران رجبی به سهراب بخشی که در شبکه سه سیما اتفاق افتاد منجر به معذرت خواهی مهران رجبی بخاطر سهراب بخشی شد که در پی آن معذرت خواهی کردن مهران رجبی حواشی بسیاری به وجود آمد.

عذرخواهی مهران رجبی بخاطر بی احترامی به سهراب بخشی

عذرخواهی مهران رجبی بخاطر بی احترامی به سهراب بخشی
معذرت خواهی مهران رجبی بخاطر سهراب بخشی
در برنامه خودمونی شبکه سه سیما با اجرای مهران رجبی پس از پخش بخشی از ترانه فولکلور شاره جان توسط استاد سهراب بخشی از یک شرکت کننده خواسته می‌شود صدای او را تقلید کند و به این بهانه باعث خنده شوند. این اقدام با واکنش اهالی موسیقی و علاقمندان استاد سهراب بخشی قرار گرفت.
مهران رجبی بازیگر و مجری برنامه شبکه سوم سیما که در آن به صدای استاد سهراب بخشی توهین شده بود به خاطر این اتفاق از مردم خراسان شمالی و به طور کلی مردم ایران عذرخواهی کرد.
مهران رجبی در پی واکنش‌هایی که به بی‌احترامی به صدای استاد سهراب بخشی صورت گرفته بود پاسخ داد و گفت:
از موسیقی استاد سهراب بخشی یادی کردیم و فکر می‌کنم سوء‌تفاهم شده است.

معذرت خواهی مهران رجبی بخاطر سهراب بخشی

عذرخواهی مهران رجبی بخاطر بی احترامی به سهراب بخشی
معذرت خواهی مهران رجبی بخاطر سهراب بخشی

استاد سهراب محمدی که به سهراب بخشی معروف است یکی از ستارگان بی بدیل موسیقی محلی ایران زمین است.

سهراب بخشی اولین خواننده کرد کرمانج بود که همکاری خود را با رسانه رادیو آغاز کرد و در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی و همینطور جشنواره‌های مختلف ایران پس از انقلاب ۱۳۵۷ حضور داشت. موسیقی و هنر سهراب محمدی، علاوه بر ایران در کشور‌های آسیای میانه نیز شناخته شده‌است. قطعاتی مانند شاره‌جان، آهنگ طوفان، شهید، لیاره، گُلا مِن از جمله آثار سهراب محمدی به‌شمار می‌آیند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *