ویدیو: اظهارات جنجالی رئیس خودروسازی سایپا درباره قیمت ماشین ها !

به تازگی، ویدئویی مبنی بر اظهارات جنجالی رئیس خودروسازی سایپا درباره قیمت ماشین ها منتشر شده که حواشی زیادی در فضای مجازی داشته است.

به تازگی، در نشستی که مدیر خودروسازی شرکت سایپا داشته است، حرف های مدیر سایپا منتشر شد که در واکنش با مظلومیت رئیس سایپا برخی خبرگزاری و همینطور مردم، واکنش‌های زیادی را نشان دادند.

حواشی صحبت های مدیر عامل سایپا به خوبی در این نشست توانست حواشی زیادی را برای خودش و تمامی مدیران بخش این کارخانه، در فضای مجازی به همراه داشته باشد.

اظهارات جنجالی رئیس خودروسازی سایپا

او در این نشست گفت:

از اسفند تا الان، خودروها موجود است و خیلی مظلوم هستیم ما و همه پیش فروش می‌کنن، اما ما رفتیم پول‌مان را جمع کردیم، خودرو هم آوردیم، الان درگیر قیمت‌گزاری هستیم و این در صورتی است که این پول را اگر من اسفند می‌گرفتم، من ده هزارتای بعدیم رو حمل می‌کردم.

او همچنین ادامه داد:

من یک پولی را خارج از جریان دارایی مالی آوردم در این کار و این خوابید. این کار ما یا توی گمرک است، یا در کشتی یا در شرکت.

در ادامه می‌توانید حرف های مدیر سایپا را ببینید:

حواشی صحبت های مدیر عامل سایپا

او درباره قیمت این خودروها نیز، اظهاراتی را داشت و گفت:

آن‌ها آمدند درباره قیمتی که عرضه خودرو را نشان می‌دهد گفتند این گفت تمام شده‌اش در گمرک شده 300 میلیون و در کارخانه، اعداد و ارقام را حساب می‌کنند فکر نکنم با ارزش افزوده و همه چیز نزدیک به 2 میلیارد بشود.

همچنین او در ادامه گفت:

نوش جون کسی که در سامانه ثبت‌نام کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *