جشن تولد لاکچری نیکبخت واحدی برای همسرش [+ویدیو]

به تازگی، ویدئویی مبنی بر جشن تولد لاکچری نیکبخت واحدی برای همسرش منتشر شده که حواشی و بازخوردهای متنوعی را با خودش به همراه داشته است.

به تازگی، فیلم تولد همسر نیکبخت واحدی در فضای مجازی لو رفت و منتشر شد که تولد گرفتن نیکبخت واحدی را نشان می‌دهد و حواشی زیادی را با خودش به همراه داشته است.

ویدیوی پارتی نیکبخت واحدی برای زنش که این روزها روزمرگی‌های لاکچری خود را در فضای مجازی به نمایش می‌گذارند با چهره متفاوت منتشر شده است.

جشن تولد لاکچری نیکبخت واحدی برای همسرش

جشن تولد لاکچری نیکبخت واحدی برای همسرش
فیلم تولد همسر نیکبخت واحدی

علیرضا نیکبخت ۴۲ ساله متولد شهر مشهد است. او در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری دارد. او روز گذشته، ویدئویی را از پارتی و مهمونی تولد همسرش به اشتراک گذاشت.

در ادامه می‌توانید ویدیوی پارتی نیکبخت واحدی برای زنش را ببینید:

تولد گرفتن نیکبخت واحدی

علیرضا واحدی نیکبخت متولد ۹ تیر ۱۳۵۹ در مشهد، بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است که سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، استقلال، تراکتور، الوصل، ابومسلم، خونه به خونه، صبای قم و داماش را در کارنامه خود دارد و در پست هافبک چپ بازی می‌کرد.

بازی‌های خوب و درخشش نیکبخت در مسابقات آموزشگاهی موجب شد سر از تیم باشگاهی راوند درآورد و بعد از ۲ ماه تمرین، در اولین مسابقه باشگاهی در سطح جوانان مقابل ابومسلم، معتبرترین تیم فوتبال خراسان، به میدان رفت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *