ویدیو: تست بازیگری مهران مدیری از بازیگر ساحل در پوست شیر

پردیس احمدیه یکی از بازیگران جنجالی این روزها است و اخیراً ویدیو تست بازیگری مهران مدیری از بازیگر ساحل در پوست شیر در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.

مدت‌ها قبل پردیس احمدیه در برنامه دورهمی حضور یافت و در این مصاحبه تست بازیگری پردیس احمدیه یکی لحظات بسیار جالبی را ایجاد کرد. پس از مصاحبه مهران مدیری و پردیس احمدیه جنجال‌های بسیار زیادی در فضای مجازی به پا شد.

پردیس احمدیه متولد ۸ تیر ۱۳۷۱ بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد. او در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای بازی در لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت و نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران شد.

تست بازیگری مهران مدیری از بازیگر ساحل در پوست شیر

تست بازیگری مهران مدیری از بازیگر ساحل در پوست شیر
مهران مدیری و پردیس احمدیه

پردیس احمدیه ۸ تیر سال ۱۳۷۱ در تهران متولد شد. در سال ۱۳۸۶ توسط حمید نعمت‌الله برای بازی در فیلم مقلد شیطان به افشین صادقی معرفی شد. او فارغ‌التحصیل رشته (سنتور) نوازندگی ساز ایرانی است.[۶] وی در شهریور سال ۱۳۹۸ به جمع بازیگران فیلم لا مینور به کارگردانی داریوش مهرجویی پیوست.

پردیس احمدیه در برنامه دورهمی

در ادامه می‌توانید ویدیو تست بازیگری پردیس احمدیه را ببینید:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *