بمباران 40 منطقه دونتسک توسط ارتش اوکراین [+جزئیات]

مقامات جمهوری دونتسک، اعلام کردند که نیروهای اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته اقدام به بمباران 40 منطقه دونتسک توسط ارتش اوکراین کردند.

اوکراین پس از پیشروی در خاک روسیه، توانست اقدام به ترکاندن 40 منطقه در دونتسک کند و از تخریب 40 منطقه دونتسک توسط اوکراین خبر بدهد و این پیشروی را به گونه‌ای، یک پیروزی برای خود بداند.

تخریب سازی روسیه از ارتش اوکراین می‌تواند خبری عجیب باشد و این پیشروی اوکراین در خاک روسیه، اولین اقدام آن‌ها آن‌ها در خاک این کشور محسوب می‌شود.

بمباران 40 منطقه دونتسک توسط ارتش اوکراین

بمباران 40 منطقه دونتسک توسط ارتش اوکراین
ترکاندن 40 منطقه در دونتسک

مقامات منطقه دونتسک که به تازگی به روسیه الحاق شده است اعلام کردند در شبانه‌روز گذشته، نیروهای ارتش اوکراین، ۴۰ بار شهرهای مختلف این منطقه را بمباران کردند.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه شامگاه یکشنبه به نقل از دفتر نمایندگی جمهوری دونتسک در مرکز مشترک کنترل و همکاری در موضوعات مربوط به جنایات جنگی در اوکراین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای ارتش اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ بار شهرهای این منطقه را با تسلیحات مختلف بمباران کردند.

در ادامه می‌توانید تصویری از تخریب 40 منطقه دونتسک توسط اوکراین را ببینید:

ترکاندن 40 منطقه در دونتسک

بمباران 40 منطقه دونتسک توسط ارتش اوکراین
تخریب سازی روسیه از ارتش اوکراین

بر اساس این بیانیه، شهرهای دونتسک، گورلووکا، یاسینواتایا و فولناخسکوی در شبانه‌روز گذشته هدف بمباران ارتش اوکراین بوده‌اند. طبق این گزارش، ارتش اوکراین ۲۷۵ بار نیز مناطقی مسکونی جمهوری دونتسک را گلوله باران کردند.

بر اساس این بیانیه، طی شبانه روز گذشته، ارتش اوکراین ۲۷۵ موشک به مناطق مختلفی از جمهوری دونتسک شلیک کرده است و ۴۰ بار طی ۲۴ ساعت گذشته، شهرهای مختلف دونتسک مورد حملات ارتش اوکراین قرار گرفته است که از این تعداد، ۳۱ بار با توپخانه کالیبر ۱۵۵ میلیمتری مناطقی از «گورلووکا» را گلوله باران کردند و ۳ بار نیز منطقه «یاسینواتایا» و ۵ بار هم منطقه «فولناخسکوی» را زیر آتشبار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *