مصاحبه جنجالی گوهر خیر اندیش ؛ اسماعیل خانی بوس میفرستاد [+ویدیو]

حرف های مثبت 18 گوهر خیر اندیش در مصاحبه ای جنجالی شد. این بازیگر به تازگی مصاحبه کرده می‌توانید برای مصاحبه جنجالی گوهر خیر اندیش همراه ما باشید.

صحبت های گوهر خیر اندیش درباره شوهرش این روزها بین کاربران دست به دست می‌چرخد. حرف های منشوری خانم بازیگر این روزها باعث تعجب کاربران مجازی شده است. صحبت های ناجور گوهر خیراندیش درباره همسرش غوغا به پا کرد. برای دیدن مصاحبه جنجالی گوهر خیر اندیش ما را دنبال کنید.

تصویر گریم سنگین گوهر خیراندیش همه را شوکه کرد !

مصاحبه جنجالی گوهر خیر اندیش ؛ اسماعیل خانی بوس میفرستاد

حرف های خانم خیراندیش در مورد شوهرش

مصاحبه جنجالی گوهر خیر اندیش

به تازگی ویدیویی از  گوهر خیراندیش منتشر شده که او با مجری مصاحبه می‌کند. او دی این ویدیو می‌گوید:

قبلا عشقولانه ها اینطوری ظریف و ریز بود. اسماعیل خوانی هر دفعه اصرار می‌کرد منو ببره تئاتر. دستمو لمس میکرد، چشمک میزد یا گاهی بوس می‌فرستاد منو دیونه میکرد منم تو عالم رویا عشق می‌ورزیدم.

شایعه ازدواج جنجالی گوهر خیراندیش حقیقت دارد؟! [+ویدئو و عکس با لباس توری]

دو سال بعد از اولین تجربه بازیگری در سال 1351 وقتی 18 ساله بود با جمشید اسماعیل خانی 22 ساله در حالی که پدر مخالف و مادر موافق این وصلت بود ازدواج کرد

خودش می گوید چون دبیرستان می رفتم و به لحاظ قوانین مدرسه برایم مشکل پیش می آمد وقتی عقد کردیم در شناسنامه ام قید نشد تا وقتی که دیپلم گرفتم

صحبت های گوهر خیر اندیش درباره جمشید اسماعیل خوانی همسرش

در زیر به ویدیو مصاحبه خانم خیر اندیش توجه کنید:

گوهر خیراندیش در 1 شهریور 1333 در شیراز متولد شد، بازیگر  پیشکسوت کشور است  وی فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تهران سال 1369 و دکترای افتخاری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1379 است.

اولین بار در سال 1349 وقتی فقط 13 ساله بود  در نمایش «عروس» با نقش عذرا به کارگردانی جمشید اسماعیل خانی در تالار ابوریحان شیراز بازی کرد. خانم خیر اندیش در خصوص کار تئاتر گفت:

من در کلاس نهم مشغول تحصیل بودم که جمشید عزیز به دبیرستان ما آمد و بعنوان کارگردان مرا برای بازی در این نمایش انتخاب کرد

بیشتر بخوانید:

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *